• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3589 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ مرداد

رييس فراكسيون اميد:

فضاي مجلس دهم مچ‌گيري از دولتمردان نيست

گروه سياسي|«فضاي مجلس دهم فضاي مچ‌گيري از دولتمردان نيست» اين را محمدرضا عارف با يك هشدار اقتصادي به دولت مي‌گويد تا معلوم شود كه اصلاح‌طلبان مجلس نمي‌خواهند مچ دولتي‌ها را بگيرند اما انتظاراتي هم براي اصلاحات اقتصادي در دولت دارند. مهمانان ديروز محمدرضا عارف مديران و كاركنان وزارت كار و سازمان تامين اجتماعي بوده‌اند. مهماناني كه محمدرضا عارف در ديدار با آنها از لزوم واكنش صريح دولت به ماجراي فيش‌هاي حقوقي گفته است. رييس فراكسيون اميد نسبت به اقداماتي كه موجب سلب اعتماد مردم از نظام مي‌شود هشدار داد و گفت: مردم نسبت به حقوق‌هاي نامتعارف حساس هستند وقتي يك جوان براي گرفتن وام ۲ ميليون توماني بايد ماه‌ها منتظر باشد و وقتي مي‌بيند مديري در اين نظام حقوق‌هاي آنچناني مي‌گيرد آيا به مانند گذشته به مسوولان اعتماد مي‌كند؟ مردم منتظر اقدامات دولت در برابر حقوق‌هاي نامتعارف هستند و البته نبايد اين معضل دستاويزي براي تخريب مديران و تسويه حساب‌هاي سياسي شود.
به گزارش اميدنامه، محمدرضا عارف در اين ديدار دغدغه‌هاي معيشتي را مشكل اصلي مردم دانست و خاطرنشان كرد: داشتن زندگي آبرومند حق طبيعي مردم است ولي متاسفانه مي‌بينيم كه درصد قابل توجهي از مردم در تامين حداقل‌هاي يك زندگي آبرومند با مشكلات مختلفي رو به رو هستند. وي با اشاره به پديده تكدي‌گري در جامعه، گفت: درشان نظام اسلامي نيست كه در خيابان‌ها، كودكان و نوجوانان به تكدي‌گري مشغول باشند و دستگاه‌هاي مسوول هم به جاي حل ريشه‌اي اين معضل به برخوردهاي فيزيكي متوسل ‌شوند.
رييس فراكسيون اميد اعتقاد به عدالت اجتماعي را مزيت اصلي اصلاح‌طلبان دانست و از اولويت فراكسيون متبوع خود براي تهيه و ارايه طرح‌هايي براي تحقق عدالت اجتماعي خبر داد. عارف در پايان گفت: فضاي مجلس دهم فضاي مچ‌گيري از دولتمردان نيست و به دنبال اصلاح برخي كاستي‌ها و نارسايي‌ها در بخش‌هاي مختلف است. انتظار مي‌رود دولت با همكاري با مجلس بتواند تلاش بيشتري را در جهت بهبود وضعيت اقتصادي كشور و ارتقاي شاخص‌هاي رشد اقتصادي انجام دهد و به مطالبات مردم به ويژه در ارتباط با امر اشتغال جوانان و معيشت جدي‌تر پاسخگو باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون