• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3600 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ مرداد

اپليكيشن غيرت 2016

شهرام شهيدي

اين روزها غيرت به بحث اصلي محافل ورزشي، رسانه‌اي و بيلبوردي تبديل شده. يك سيب‌زميني كه در كنار يك بانوي شطرنجي قرار داده شده به عنوان نماد بي‌غيرتي معرفي شده و نشريه‌اي هم كه ناميرا است و قرار است از او اكسير حيات استخراج شود هنرمندان را متهم به بي‌غيرتي مي‌كند و گزارشگر تلويزيون هم در برنامه زنده بانوي محترم و ورزشكار ايراني را...‌اي بابا.
قبلا‌ها من خيلي موافق برنامه‌هاي زنده يا به عبارت صحيح‌تر پخش مستقيم از آنتن صداوسيما بودم. اما تازگي بعد از اظهارنظر عجيب اين گزارشگر تلويزيوني كه قبلا خودش در المپيك به مقام شامخ پنجاهم رسيده و اظهارنظر عجيب‌تر آن گزارشگر اعزامي به برزيل در خصوص گزارش آنلاين درگذشت تخيلي احسان عليخاني به اين نتيجه رسيده‌ام بد نيست اول برنامه‌ها ضبط شود و بعدا مجوز پخش بگيرد. يعني بلايي سر ما آورده‌اند كه چيزي نمانده غيرت بر آثارمان را هم از دست بدهيم و خودمان درخواست مميزي قبل از چاپ كنيم. ديديد من هم گير همين غيرت افتادم. ياد خاطره‌اي افتادم.
در جمعي بوديم. دوستي به يكي ديگر از رفقا گفت ديدي دكل نفتي را دزديدند؟ دوست ديگرمان هيچي نگفت. دوست اول گفت فحشا و فساد هم به قدري زياد شده كه بايد زنگ خطر را به صدا درآورند. سن هر دو هم به‌شدت آمده پايين. دوست دوم بر‌و‌بر نگاهش كرد.
دوست اول گفت فيش‌هاي حقوقي را بگو. چه محشري بود؟ دوست دوم حتي نيشخند هم نزد. دوست اول ادامه داد ميزان ابتلا به سرطان و ايدز هم خيلي رفته بالا. دوست دوم پلك هم نزد.
اولي گفت: بي‌غيرت يك چيزي بگو؟ رفيق دوم ما گفت: من الان در حال دانلود و بارگذاري نرم‌افزار غيرت 2016 روي خودم هستم و فعلا به علت باگ موجود روي نرم‌افزار قفل شكسته اينهايي كه مي‌گويي در زبان برنامه به عنوان بي‌غيرتي تعريف نشده. اين طور برنامه‌هايي داريم در اين سرزمين!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون