• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3603 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ مرداد

سرخط خبرها

يك تيم پزشكي قلابي در شاهين شهر اصفهان كه اقدام به صدور نسخه درماني براي بيماران مي‌كردند، دستگير شدند. ايرنا

عامل اصلي سرقت مسلحانه از بانك قوامين زاهدان دستگير و پول‌هاي سرقتي و يك قبضه سلاح كمري از او كشف شد. ميزان

وسايل نقليه در صورت ايجاد آلودگي صوتي جريمه مي‌شوند كه اين مبلغ در كلانشهرها، مراكز استان‌ها، جاده‌هاي بين شهري و مناطق آزاد 40 هزار و در ساير شهرها 30 هزار تومان است. ايسنا

تصادف پرايد با كاميونت ايسوز در محور تونل شماره پنج جاده ياسوج – سميرم سه كشته و 4 مصدوم برجاي گذاشت. هلال احمر

چهار فيل در برخورد با يك قطار مسافربري سريلانكايي كشته شدند. ايرنا


اعتماد| درگيري دو پسرعموي افغان سر پر كردن گوني ماسه در ساختماني نيمه كاره، به قتل يكي از آنها منجر شد. رسيدگي به اين پرونده در حالي به دليل عدم پيگيري اولياي دم و نداشتن آدرسي از آنها 9 سال زمان برده و تاكنون به صدور راي منجر نشده است كه صبح ديروز، قاضي عبداللهي، رييس شعبه چهارم دادگاه كيفري استان تهران موفق به شناسايي آدرسي از اولياي‌دم شد و دستور احضار آنها به دادگاه را صادر كرد. متهم پيش از اين در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرده و گفته است: «آن روز احمد (مقتول) گفت گوني را نگه‌دار مي‌خواهم در آن ماسه بريزم. من گفتم اينكار را نمي‌كنم و خودت بايد انجامش بدهي. سر همين موضوع دعواي‌مان شد و من با ميله‌اي آهني به سرش زدم. وقتي ديدم كشته شده، جسدش را بين ايزوگام‌هاي ساختمان مخفي كردم اما همان شب كارگرها آمدند و ايزوگام‌ها را جابه‌جا كردند كه جسد پيدا شد. چند روز بعد هم پليس دستگيرم كرد.»


ايرنا| دو سرباز فراري كه با همدستي سارقي سابقه‌دار اقدام به گوشي‌قاپي و سرقت‌هاي خياباني در مشهد مي‌كردند از سوي پليس دستگير شدند. سرهنگ محمد بوستاني، فرمانده انتظامي مشهد گفت: چندي پيش ماموران سارقي را در حالي كه گوشي مردي را قاپيده بود دستگير كردند. او در بازجويي‌ها سه همدست ديگر خود را معرفي كرد كه دو نفر از آنها سرباز فراري بودند. متهمان تاكنون به 31 فقره سرقت اعتراف كرده‌‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون