• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3604 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

فغاني داور فينال المپيك شد

عليرضا فغاني ديدار آلمان و برزيل را در فينال مسابقات فوتبال المپيك 2016 قضاوت خواهد كرد. رضا سخندان و محمدرضا منصوري در اين مسابقه حساس فغاني را همراهي خواهند كرد. اين خبر بدون هيچ ترديدي در هياهوي المپيك ريو يك خبر خوشحال‌كننده و بزرگ براي ورزش ايران خواهد بود كه ارزش آن كمتر از يك مدال طلا نيست. فغاني كه درحال حاضر معتبرترين داور ايران است، پيش از اين بالاترين افتخارش قضاوت در فينال جام ملت‌هاي آسيا و حضور به عنوان داور چهارم در جام جهاني 2014 بود. حالا با قضاوت او در فينال المپيك، او تبدل به پرافتخارترين داور ايران خواهد شد. با اين اتفاق به نظر مي‌رسد كه فغاني در جام جهاني روسيه هم يكي از داوران اصلي قضاوت‌كننده در اين مسابقات باشد.
با توجه به حضور عليرضا فغاني در فينال رقابت‌هاي المپيك، او به همراه تيم داوري‌اش قبل از اهداي مدال تيم‌هاي برتر، روي سكوي قهرماني قرار خواهند گرفت و مدال طلا را دريافت خواهند كرد. در واقع مدال طلايي كه فغاني، سخندان و منصوري قبل از مدال طلاي قهرمان المپيك روي سكو مي‌گيرند به اندازه مدال طلاي ورزشكاران ارزشمند است. ضمن اينكه آنها بازي حساس آلمان و برزيل را داوري مي‌كنند. حضور تيم داوري روي سكو قبل از حضور بازيكنان قهرمان و دريافت مدال طلا بهترين لحظه براي جامعه فوتبال و ورزش ايران است.
علي خسروي يكي از پيشكسوتان داوري حتي در ارتباط با اين موضوع از مسوولان ورزش تقاضا كرده كه پاداش مدال‌آوران المپيك را به اين تيم داوري فوتبال ايران بدهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون