• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3605 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۱ مرداد

بسته سياست‌هاي اعتباري بانك سينا در سال 95 ابلاغ شد

در راستاي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و براي حمايت از توليد ملي، افزايش اشتغال و كمك به رونق اقتصادي كشور و همچنين تامين نيازهاي ضروري اقشار مختلف جامعه، بسته سياست‌هاي اعتباري بانك سينا در سال 95 ابلاغ شد.
به گزارش روابط عمومي بانك سينا، اين بانك در راستاي حمايت از بخش‌ها و اصناف مختلف جامعه و تامين بخشي از نيازهاي مالي اشخاص حقيقي و حقوقي، نسبت به پرداخت انواع تسهيلات در قالب اين بسته اعتباري اقدام مي‌كند.
براساس اين گزارش، بسته سياست‌هاي اعتباري بانك سينا در برگيرنده انواع تسهيلات جهت صنوف مختلف، فعالان بخش‌هاي اقتصادي، پزشكان متخصص، شركت‌ها و موسسات دانش‌بنيان و طيف‌هاي مختلف مردم است كه اجراي آن مي‌تواند تامين‌كننده بخش مهمي از نيازهاي مالي جامعه باشد.
 اين گزارش مي‌افزايد: انواع تسهيلات در قالب عقود مبادله‌اي و مشاركتي از جمله خريد دين، احداث و تكميل ساختمان، خريد، تجهيز محل كار، تسهيلات مقاوم‌سازي، بازسازي و تعميرات اساسي ساختمان و ساير تسهيلات قابل اعطا به بخش‌هاي مختلف اقتصادي در قالب سرمايه در گردش و سرمايه‌گذاري ثابت بخشي از تسهيلات مندرج در بسته سياست‌هاي اعتباري بانك سينا به شمار مي‌رود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون