• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3606 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ شهريور

60 فقره گوشي‌قاپي از سوي سارق 23 ساله

اعتماد| پسري 23 ساله كه به اتهام گوشي‌قاپي دستگير شده در بازجويي‌ها به بيش از 60 فقره سرقت اعتراف كرد. پليس پايتخت با انتشار تصوير او از مالباخته‌ها خواست به پايگاه سوم آگاهي مراجعه كنند.
نيمه‌شب 18 مرداد امسال ماموران كلانتري 148 انقلاب تهران، هنگام گشت‌زني در خيابان جمالزاده به تعقيب دو سرنشين مشكوك يك دستگاه موتوسيكلت هوندا 125 پرداختند و موفق شدند يكي از آنها را دستگير كنند. پس از انتقال متهم به كلانتري، مردي كه گوشي موبايلش به سرقت رفته بود او را به عنوان سارق شناسايي كرد و به ماموران گفت: «چند ساعت پيش در خيابان مطهري با گوشي‌ام صحبت مي‌كردم كه متهم از يك موتور هونداي 125 پياده شد، گوشي‌ام را قاپيد و به سرعت فرار كرد.»
در تحقيقات ابتدايي از متهم و در حالي كه او قصد داشت هويت خود را پنهان نگه دارد، مشخص شد كه او پسري 23 ساله و از مجرمان سابقه‌دار است كه بارها به اتهام سرقت و نزاع دستگير و روانه زندان شده است. او در بازجويي‌ها به دست‌كم 60 فقره سرقت اعتراف كرد و گفت: «سرقت‌ها را در مناطق مختلف تهران به خصوص در سهروردي، بهشتي، وليعصر و انقلاب و... انجام مي‌داديم. به اين شكل كه در بيشترشان من از موتور پياده مي‌شدم و همدستم راكب بود. من پس از قاپيدن گوشي‌ها به سرعت سوار موتور مي‌شدم و همراه همدستم فرار مي‌كردم.»
 متهم كه اعتياد شديدي به روانگردان شيشه دارد به چند فقره كيف‌قاپي نيز اعتراف كرد و گفت: «پس از سرقت كيف‌ها، مدارك داخل آن را در خيابان مي‌انداختيم و پول‌ها و گوشي‌هايش را مي‌دزديديم.» سرهنگ كارآگاه محمد نادربيگي، رييس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به اعتراف صريح متهم به ده‌ها فقره موبايل قاپي از انتشار تصوير بدون پوشش او خبر داد و از مالباخته‌ها خواست تا براي پيگيري شكايت خود به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان سهروردي شمالي، خيابان خرمشهر، ميدان نيلوفر مراجعه كنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون