• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3606 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ شهريور

خبر

وزارت اطلاعات طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد
دستگيري عناصر متواري تيم تروريستي تكفيري در غرب كشور

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعيه‌اي از شناسايي و دستگيري عناصر متواري تيم تروريستي تكفيري در غرب كشور خبرداد. به گزارش فارس، وزارت اطلاعات با صدور اطلاعيه‌اي از شناسايي و دستگيري عناصر متواري تيم تروريستي تكفيري در غرب كشور خبرداد. متن اين اطلاعيه به شرح زير است:
با توفيق الهي و عنايت حضرت بقيه‌الله‌الاعظم(عج)، متعاقب ضربه به تيم تروريستي تكفيري در غرب كشور در تاريخ 25 و 26 مرداد 95، با پيگيري‌هاي اطلاعاتي به عمل آمده، ساير عناصر متواري گروه، شناسايي و در تاريخ 28/5/95 دستگير شدند. همچنين در اقدام مشترك سربازان گمنام امام زمان (عج) و نيروهاي جان بركف قرارگاه نجف سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ساير مخفيگاه‌ها و دپوي گروه شناسايي و مقادير قابل توجهي كيت و ريموت‌هاي الكترونيكي، سلاح كلاش، سلاح‌ام 6 امريكايي، نارنجك، كمربند و جليقه انفجاري، چاشني الكتريكي و وسايل ساخت بمب و وسايل مرتبط كه براي اقدامات تروريستي در داخل كشور مخفي شده بود كشف شد.

 

دامن زدن خونين به اختلافات شيعه و سني، كينه‌هاي مذهبي را گسترش مي‌دهد

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: تجربيات تاريخ مي‌گويد كه جنگ‌هاي مذهبي در هر كشوري اتفاق بيفتد، طولاني خواهد بود و نبايد بگذاريم مسلمانان به جاي وحدت و همكاري، به عنوان شيعه و سني با هم بجنگند. به گزارش ايسنا، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، در ديدار سليم الجبوري، رييس مجلس عراق، با ابراز تاسف از اختلافات قومي و مذهبي در عراق، گفت: عقلاي عراق بايد توجه داشته باشند كه اگر اختلافات داخلي پس از سقوط تروريست‌ها ادامه داشته باشد، زمينه بروز ديكتاتوري مثل صدام فراهم مي‌شود كه براي محكم كردن پايه‌هاي قدرت خود، عراق را در اختيار استعمارگران قرار مي‌دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون