• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3152 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۱ دي

مديرعامل ليفان خبر داد

موفقيت ايكس60 در جهان مويد دستيابي ليفان به كيفيت مطلوب است

 

مديرعامل شركت خودروسازي ليفان اعلام كرد: اين مجموعه در راستاي توسعه همكاري با شريك ايراني خود، سال آينده، 60 هزار دستگاه انواع خودروي ليفان در ايران توليد و عرضه مي‌كند.
به گزارش خبرنگار ما، شانگ يو (SHANG YOU)، با بيان اين مطلب، در خصوص برنامه اين شركت براي افزايش داخلي‌سازي توليدات در ايران كه از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت ايران دنبال مي‌شود، گفت: سياست كلي ليفان حركت در راستاي سياست دولت ايران است به طوري كه در حال حاضر هم شاهد درصد قابل توجهي از داخلي سازي محصولات ليفان در ايران هستيم.
وي با بيان اينكه همزمان با تقويت تحقيق و توسعه در ايران به سمت داخلي سازي و توليد قطعات با تكيه بر توان صنعت قطعه‌سازي ايران حركت خواهيم كرد، اظهار داشت: در تلاش هستيم تا با تكيه بر همين رويكرد و با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، سال آينده رتبه نخست برندهاي خارجي حاضر در بازار ايران را به خود اختصاص دهيم. شانگ يو، با تاكيد بر اينكه ليفان از سال 2008 ميلادي تاكنون همكاري و مشاركت همه‌جانبه‌يي با كرمان موتور داشته است، ادامه داد: ليفان برنامه بلندمدت و جامعي براي افزايش داخلي‌سازي محصولات خود در ايران را دنبال مي‌كند كه با آغاز پروژه مونتاژ موتور خودروهاي سواري در كرمان موتور، شاهد آن خواهيم بود. مديرعامل ليفان، با اشاره به تجربه موفق همكاري با يك خودروساز بخش خصوصي در ايران اضافه كرد: در آخرين جلسه با مديرعامل كرمان‌موتور مقرر شد تا در سال آينده شاهد توليد و عرضه 60 هزار دستگاه خودروي ليفان در بازار ايران باشيم. همچنين، دوو لي مدير تضمين كيفيت شركت ليفان، با اشاره به دغدغه مصرف كنندگان ايراني نسبت به كيفيت خودروهاي چيني، اضافه كرد: تجربه ليفان 520 هوش بالاي مصرف كنندگان ايراني در رابطه با موضوع كيفيت را براي ما به اثبات رساند و توانستيم با تلاش مهندسان كرمان موتور در عرضه ليفان 620 و ايكس60 بخش قابل توجهي از مشكلات كيفي را برطرف كنيم. وي با بيان اينكه تا زمان رفع كوچك‌ترين مشكلات كيفي هيچ خودرويي را در بازارهاي صادراتي عرضه نمي‌كنيم، افزود: استراتژي فعلي شركت ليفان دستيابي به كيفيت مطلوب توليد و سپس عرضه خودرو است و امروز در عرضه انبوه ليفان ايكس60 به اين هدف نايل شده‌ايم و موفقيت اين خودرو در اقصي نقاط دنيا اعم از امريكاي جنوبي، شمال آفريقا، خاورميانه، آسياي مركزي، اروپاي شرقي و جنوب شرقي آسيا، مويد اين مساله است و در ادامه اين روند مي‌توان عرضه ليفان720 و 820 را نقطه عطف كيفيت در توليدات شركت ليفان دانست. به گفته لي، ليفان با تعريف 12 فرآيند كنترل كيفيت از طراحي تا خروج كامل خودرو از خطوط توليد، نظارت صحيح بر قطعات توليدي، تست عملكرد خودروها در جاده‌هاي چين و ديگر كشورها، تجهيز آزمايشگاه مركز كنترل كيفيت با 50 ميليون دلار سرمايه‌گذاري و. . . موضوع كيفيت را به صورت جدي دنبال و پياده كرده است. وي در پايان با اشاره به سرمايه‌گذاري‌هاي شركت ليفان در بخش ارتقاي كيفي خودروها خاطرنشان كرد: اين مجموعه علاوه بر تجهيز آزمايشگاه‌ها و مركز كنترل كيفيت ليفان در كشور چين، عملكرد خودروهاي مونتاژ شده در بازارهاي صادراتي را نيز به دقت مورد ارزيابي قرار داده و همين امر مبناي توسعه محصول در اين مجموعه به شمار مي‌رود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون