• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3609 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور

خبر

با صدور بيانيه‌اي
فراكسيون اميد، هفته دولت را تبريك گفت

فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي با صدور بيانيه‌اي هفته دولت را تبريك گفت. به گزارش ايلنا، در بيانيه فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي آمده است: ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر در حافظه ملت آزاديخواه ايران با وجود گذشت سال‌ها از آن جنايت پليد كه منجر به شهادت دولتمردان جمهوري اسلامي ايران شد، همچنان ثبت است و مظلوميت آن عزيزان بزرگوار بر پيشاني تاريخ خواهد ماند. در ادامه اين پيام تصريح شده است: درود بر رجايي و باهنر كه راه حق را پيمودند و خوش به سعادت‌شان كه در راه آرمان‌هاي ملت بزرگ ايران به شهادت رسيدند. در اين پيام خاطرنشان شده است: اگر چه هرسال فرارسيدن هفته دولت فقدان آن عزيزان را يادآوري مي‌كند وليكن فرصتي مناسب به دست مي‌دهد تا از زحمات طاقت‌فرساي دولتمردان كشورمان نيز تقدير كنيم. اعضاي فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي در پيام خود ادامه داده‌اند: اين فراكسيون با تقدير و تشكر از زحمات و تلاش‌هاي خستگي‌ناپذير حجت‌الاسلام‌والمسلمين حسن روحاني، رييس‌جمهوري و كابينه كاردان و متعهد وي، بر خود لازم مي‌داند تا نسبت به تمامي كارمندان خدمتگزار دولت در سراسر كشور عزيزمان اداي احترام كند. فراكسيون اميد ابراز اميدواري كرد كه در سايه توجهات حضرت وليعصر(عج) تمامي خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از توفيقات
روز افزون بهره‌مند شوند.

تصويب كليات طرح استخدامي حق‌التدريس‌ها
فرياد خوشحالي معلمان پشت ديوارهاي مجلس

كليات طرح اصلاح تبصره ۱۰ واحد ۱۷ قانون استخدام معلمان حق‌التدريس و آموزشياران نهضت‌سواد‌آموزي در جلسه روز چهارشنبه مجلس مورد بررسي قرار گرفت و نمايندگان با ۱۴۱ راي موافق، ۲۰ راي مخالف و هشت راي ممتنع از مجموع ۲۲۵ راي با كليات اين طرح موافقت كردند. به گزارش ايلنا، اين طرح در مورد تعيين تكليف استخدامي معلمان حق‌التدريس و آموزشياران نهضت سواد‌آموزي است كه در هفته‌هاي گذشته چندين بار مقابل مجلس تجمع كرده بودند. بعد از تصويب كليات اين طرح معلمان حق‌التدريس كه مقابل مجلس تجمع كرده بودند، فرياد خوشحالي كشيدند و با سر دادن شعارهايي از نمايندگان مجلس تشكر كردند.


نمايشگاه وزارت اطلاعات
از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج)

 وزارت اطلاعات به مناسبت هفته دولت نمايشگاهي با عنوان «چشمان بينا و بيدار» گوشه‌اي از رشادت‌هاي سربازان گمنام امام زمان(عج) در دفاع از امنيت و استقلال جمهوري اسلامي ايران برگزار كرد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني وزارت اطلاعات، اين نمايشگاه شامل تصاويري از نمونه اقدامات و رشادت‌هاي سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در حوزه‌هاي مختلف از جمله مبارزه با گروه‌هاي معاند و تكفيري، قاچاق اعضاي بدن انسان، شبكه‌هاي ماهواره‌اي، گروه‌هاي معاند و تكفيري، رهايي گروگان‌ها، مفاسد اقتصادي و قاچاق مواد مخدر است. در ارديبهشت ماه سال 93 با اقدامات اطلاعاتي و مجاهدت شبانه‌روزي سربازان گمنام امام زمان(عج)، يكي از باندهاي اصلي قاچاق اعضاي بدن انسان شناسايي و با همكاري دستگاه محترم قضايي هفت نفر از اعضاي اين باند دستگير شدند. سربازان گمنام امام زمان(عج) در مرداد ماه سال 93 با اقدامات اطلاعاتي، دفاتر تعدادي از شبكه‌هاي ماهواره‌اي را كه به طور مخفيانه و غيرقانوني در چهار استان قم، اصفهان، تهران و خراسان رضوي فعاليت مي‌كردند، شناسايي و با حكم قضايي اين دفاتر را تعليق و عوامل آن را بازداشت كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون