• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3609 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور

ترين‌هاي هفته

سلطان قاچاق مواد مخدر به زندان افتاد شد

پليس سيستان و بلوچستان، بزرگ‌ترين قاچاقچي مواد مخدر كشور را كه طي 24 سال موفق به ترانزيت بيش از 800 تن مواد مخدر به كشور و حاشيه خليج فارس شده بود دستگير كرد. حجم مواد قاچاق شده از سوي او به حدي است كه از ميزان مصرف كل سالانه مواد مخدر در كشور نيز بيشتر است. بنا بر آمار رسمي سالانه 1500 تن مواد مخدر از مرز افغانستان وارد كشور مي‌شود كه 500 تن آن به مصرف مي‌رسد. سردار رحيمي، رييس پليس سيستان و بلوچستان، قاچاقچي دستگير شده را سركرده باندهاي بين‌المللي مواد مخدر معرفي كرده و گفته است كه در عمليات دستگيري او، 300 نفر از اعضاي باندش نيز به دام افتاده‌اند. او در بازجويي‌ها به ارتباط با 24 باند بين‌المللي مواد مخدر نيز اعتراف كرده است.


مرگ پسر نوجوان بر اثر برق‌گرفتگي در آبنماي پارك

شامگاه شنبه، پسري 13 ساله هنگام برداشتن توپش از داخل حوض پارك الغدير تهران دچار برق‌گرفتگي شد و جان باخت. به گفته تعدادي از شاهدان عيني، اين حوض 30 سانتي‌متر عمق دارد، كف آن پر از لامپ‌هاي رنگي و هالوژني است و علي با دوستانش در حال بازي در كنار آن بود. «برق گرفتگي» در حالي از سوي شاهدان حادثه به عنوان علت مرگ علي ياد شده كه اقبال شاكري، رييس كميته عمران شوراي شهر تهران آن را رد كرده و گفته است: «متوفي دچار برق گرفتگي نشده بلكه هنگام بازي در كنار آبنما با ضايعه‌‌اي برخورد و پس از آن سرش به زمين اصابت كرده است.» تحقيقات براي كشف علت اصلي مرگ در پزشكي قانوني ادامه دارد.


دستگيري قاتلان  تبر به دست در شيراز

دو مجرم فراري كه مردي جوان را در مقابل چشمان همسر باردارش با تبر كشته بودند از سوي پليس شيراز دستگير شدند. آنها در حالي برادرزن مقتول را نيز با تبر مجروح كرده‌اند كه هنوز انگيزه‌شان مشخص نيست. علي القاصي، رييس كل دادگستري استان فارس با اشاره به وقوع درگيري در بلوار اميركبير شيراز و دستگيري عاملان حادثه در  ابركوه و خرم‌آباد  از  رسيدگي به پرونده در شعبه هشتم دادسراي جنايي فارس خبر داد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون