• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3617 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور

خبر كوتاه

افتخار جديد فوتبال ساحلي صعود به رده پنجم جهان

آخرين رده‌بندي تيم‌هاي ملي فوتبال ساحلي جهان روز گذشته از سوي سازمان جهاني فوتبال ساحلي اعلام شد و طي آن تيم ملي فوتبال ساحلي كشورمان براي نخستين‌بار به رده پنجم جهان صعود كرد. تيم‌هاي پرتغال، روسيه، ‌برزيل و ايتاليا هم به ترتيب در رتبه‌هاي اول تا چهارم بالاتر از ايران قرار دارند. از نكات تاثيرگذار در كسب اين افتخار مي‌توان به قهرماني شاگردان محمدحسين ميرشمسي در رقابت‌هاي جام قاره آسيا كه چندي پيش در چين برگزار شد، اشاره كرد. لازم به ذكر است تيم ملي فوتبال ساحلي كشورمان همانند ماه‌هاي گذشته با اقتدار و با ۱۶۲۰ امتياز بر بام آسيا قرار دارد و پس از آن تيم ملي ژاپن با ۹۳۲ و تيم ملي امارات با ۸۶۷ امتياز به ترتيب در رده‌هاي دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

 

چمن يادگار امام تبريز لنگ آفت است!

در حالي كه تمام مراحل تعويض چمن ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز انجام شده و با پايان زيرسازي‌ها اين ورزشگاه آماده پهن شدن چمن است، اما نامه‌اي از سوي سازمان نباتات اخلالي در پايان اين پروژه ملي ايجاد كرده است. در نامه سازمان نباتات كل كشور به مصطفي مدبر، مديرعامل شركت توسعه و تجهيز اماكن ورزشي و جمشيد نظمي، مديركل ورزش و جوانان استان آذربايجان شرقي، اعلام شده به‌دليل عدم موافقت اين سازمان امكان واردات چمن وجود ندارد. مخالفت سازمان نباتات كه بايد مجوز ورود چمن را به مسوولان شركت توسعه و تجهيز بدهد، به اين دليل است كه گويا موضوع قرنطينه و ورود آفت با چمن وارداتي بهانه‌اي براي اين سازمان شده تا زمان پايان يك پروژه ملي در هاله‌اي از ابهام قرار بگيرد. از اين‌رو اين سازمان اعلام كرده مخالف ورود چمن رولي از كشور ديگري است و پيشنهاد داده مسوولان پروژه ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز از امكانات داخلي يا نهايتا بذر چمن وارداتي استفاده كنند تا اين پروژه را به پايان برسانند.

 

درآمد آقاي مدير برنامه‎ بيشتر از يك سال رونالدو‌!

مينو رايولا يكي از مدير برنامه‌هاي شناخته شده در فوتبال جهان است. او مدير برنامه بازيكنان بزرگي همچون زلاتان ايبراهيموويچ، پل پوگبا و هنريك ميختاريان است. بعد از اينكه پنجره نقل‌ و انتقالات فوتبال اروپا بسته شد، مشخص شد كه اين مدير برنامه بزرگ و نامدار درآمد هنگفتي در تابستان داشته است كه از حقوق يك سال كريستيانو رونالدو، ثروتمندترين فوتباليست جهان نيز بيشتر بوده است. او همچنين از رقيب خود يعني خورخه مندس، مدير برنامه‌هاي كريستيانو رونالدو، رادامل فالكائو و خامس رودريگس نيز بيشتر درآمد داشته است تا به نوعي بتوان رايولا را برنده نقل‌ و انتقالات تابستاني فوتبال اروپا ناميد. اين مدير برنامه ايتاليايي با انتقال سه بازيكن به منچستريونايتد و كميسيوني كه از اين انتقال به جيب زد در نهايت 38 ميليون پوند، توانست درآمدزايي داشته باشد. حقوق سالانه كريستيانو رونالدو از رئال‌ مادريد 21 ميليون يورو تخمين زده مي‌شود. به همين خاطر رايولا بيش از رونالدو، ثروتمندترين فوتباليست جهان درآمد داشته است.

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون