• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3618 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور

گلايه جهانگير كوثري از تلويزيون:

خودم، همسرم و دخترم را ممنوع‌التصوير كردند

جهانگير كوثري در گفت‌وگو با آنا گفته است به دلايل ناگفته‌اي مرا از تلويزيون اخراج كردند؛ اما خيلي دوست دارم شرايطي فراهم شود تا بتوانم در تلويزيون فعاليت كنم.
اين تهيه‌كننده سينما و مجري و گزارشگر ورزشي در تلويزيون كه پدر باران كوثري نيز هست، در مورد حضور و فعاليت هنرمندان مطرح، سرشناس و تاثيرگذار در تلويزيون گفت: «تلويزيون يك نهاد دولتي است و چارچوب‌ها، قوانين و ضوابط خاص خودش را دارد و از همين چارچوب‌ها و ضوابط نيز پيروي مي‌كند. ما نمي‌توانيم انگاره‌هاي‌مان را در تلويزيون مطرح و اجرا كنيم. بنابراين تمركز و توجه‌مان به سينما است و در سينما مي‌توانيم مسائل جامعه را تا جايي كه توان داريم پيگيري كنيم.»
او كه پيش از اين سال‌ها اجراي برنامه «ورزش از نگاه دو» را بر عهده داشت، در مورد غيبت خودش در تلويزيون تصريح كرد: «من سال‌ها در تلويزيون فعاليت كردم و مجري برنامه «ورزش از نگاه دو» بودم، در سال 90 از تلويزيون بيرون آمدم اما واقعيت اين است كه مرا از تلويزيون اخراج كردند. همانطور كه باران و خانم بني‌اعتماد را هم ممنوع‌التصوير كرده‌اند.»
كوثري در مورد دليل اين مساله اظهار كرد: «هيچ دليل و توضيحي به من داده نشده؛ به همان علتي كه باران و خانم بني‌اعتماد را در تلويزيون نشان نمي‌دهند و تيزرهاي فيلم‌هاي‌شان را پخش نمي‌كنند، من هم از سال 88 دچار مشكل و در نهايت اخراج شدم و الان هم مرا به تلويزيون راه نمي‌دهند.» اين تهيه‌كننده سينما ضمن تاكيد بر اينكه مشكل تلويزيون با من حل نمي‌شود، در مورد علاقه‌اش به تلويزيون گفت: «اين تنها تلويزيون دولتي كشورمان است و مخاطبان زيادي دارد؛ من هم با مردم ارتباط دارم. تلويزيون تريبون خيلي خوبي است و مي‌توان از طريق اين رسانه با مردم ارتباط خوب و موثري برقرار كرد، مي‌توان سطح فرهنگي مردم را در همه زمينه‌ها بالا برد.»او افزود: «من خيلي خوشحال مي‌شوم اگر دعوت به همكاري با تلويزيون شوم اما فكر نمي‌كنم چنين اتفاقي بيفتد. »

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون