• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3618 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور

شكنجه ۹ گروگان در زيرزمين مخفيگاه

دستگيري باند بزرگ آدم‌ربايي در اصفهان

ميزان| فرمانده انتظامي استان اصفهان از انهدام يك باند گروگانگيري خشن و آزادي 9 نفر از گروگان‌ها در عمليات ويژه كارآگاهان پليس آگاهي خبر داد. سردار عبدالرضا آقاخاني گفت: در پي وقوع دو مورد آدم ربايي و سرقت در برخي از جاده‌هاي ترانزيتي استان اصفهان كه در ساعات پاياني شب اتفاق مي‌افتاد، بررسي و رسيدگي موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قرار گرفت. ماموران پليس آگاهي استان پس از انجام يكسري اقدامات تخصصي و تلاش شبانه روزي سرانجام دو نفر از گروگانگيران را شناسايي و آنها را طي يك عمليات غافلگيرانه در مخفيگاه‌شان دستگير كردند. آقاخاني ضمن اشاره به آزاد كردن 9 نفر از افراد ربوده شده كه در مخفيگاه آدم‌ربايان حبس شده بودند، اضافه كرد: متهمان در اعترافات خود پنج تن از همدستان خود را نيز معرفي كردند. پنج نفر از اين باند هفت نفره نيز در يك عمليات منسجم و دقيق هنگامي كه قصد انجام سرقت و آدم ربايي در يكي از جاده‌هاي استان اصفهان را داشتند دستگير شدند.
او درباره نحوه فعاليت اعضاي اين باند گفت: متهمان در ساعات پاياني شب به وسيله ميخ، خودروهاي عبوري را پنچر و با ضرب و شتم راننده، سرنشينان خودرو را گروگان گرفته و به يكي از شهرستان‌هاي اطراف استان منتقل مي‌كردند. متهمان بعد از آدم ربايي با خانواده گروگان‌ها تماس گرفته و از هركدام مبلغ 500 ميليون ريال را در ازاي آزادي آنها درخواست كرده بودند كه با اقدام سريع و به موقع كارآگاهان پليس، در عملي كردن نقشه خود ناكام ماندند. وي با بيان اينكه تمامي اعضاي اين باند خشن سابقه‌دار و غير بومي هستند، گفت: در اين عمليات از آدم ربايان دو قبضه سلاح جنگي و ابزارهاي مورد استفاده در سرقت كشف شده است. سردار آقاخاني از كساني كه در ساعات پاياني شب در جاده‌ها تردد مي‌كنند خواست در صورت هرگونه موارد مشكوك بلافاصله از طريق تماس با تلفن 110 پليس را مطلع كنند.
فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به فعاليت گشت‌هاي ويژه جاده‌اي پليس به قاچاقچيان، سارقان، اراذل و اوباش و افراد شرور هشدار داد و گفت: پليس اصفهان با جديت و اهتمام ويژه با هرگونه ناهنجاري و رفتار مجرمانه برخورد قاطع كرده و اجازه نمي‌دهد عده‌اي افراد شرور امنيت استان را برهم بزنند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون