• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3627 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۷ شهريور

خبر كوتاه

اسدي: پرسپوليسي‌ها جريمه مي‌شوند

عليرضا اسدي، دبيركل فدراسيون فوتبال بعد از بازي استقلال و پرسپوليس در مورد تساوي در اين ديدار گفت: بازي خوبي بود اما در مجموع علاقه‌مندم بازي به تساوي كشيده نشود. در كل دوست ندارم هيچ بازي‌اي مساوي شود. اين بازي نسبت به بعضي داربي‌ها خوب بود و نسبت به بعضي بازي‌ها نه. دبيركل فدراسيون فوتبال درباره پرتاب نارنجك از سوي هواداران پرسپوليس اظهار كرد: دست‌شان درد نكند. جريمه‌اش را هم بايد بدهند. اسدي همچنين درباره درخواست براي تعويق بازي ايران و كره جنوبي به دليل همزماني با تاسوعاي حسيني خاطرنشان كرد: اين موضوع در حال بررسي است و تصميم را بايد فدراسيون و اعضاي كادر فني بگيرند. فعلا در حال بررسي هستيم.


فيفا: «پادشاه فوتسال آسيا» مراكش را به آتش كشيد
تيم‌ ‌ملي فوتسال ايران نخستين پيروزي‌اش را در جام جهاني فوتسال به دست آورد. سايت فيفا پس از اين ديدار، با تعبير پادشاه آسيا براي تيم ملي ايران از بازي خوب ملي‌پوشان كشورمان تمجيد كرد. سايت فيفا درباره بازي فوتسال ايران برابر مراكش نوشت، تيم‌ ‌ملي فوتسال ايران نخستين پيروزي‌اش را در جام جهاني فوتسال با شكست پنج بر سه مراكش به دست آورد. قهرمان آسيا كه در بازي نخست شان متحمل شكست سختي برابر اسپانيا شده بودند (پنج بر يك) خيلي سريع خود را پيدا و اين‌بار پيروزي قاطعانه‌اي را كسب كرد. ايران بازي را آرام شروع كرد سپس برتري‌اش آشكار شد و توانست سه گل به ثمر برساند و بازي در پايان نيمه نخست با نتيجه‌ چهار بر دو تمام شد. نيمه دوم بازي كنترل شده در جريان قرار گرفت و مراكش قدرتمندتر كار كرد. ايران خيلي زود به گل در اين نيمه دست يافت، اما بيشتر زمان بازي توپ در اختيار تيم آفريقايي بود، آنها در ادامه توانستند تنها يك گل را جبران كنند. پادشاه فوتسال آسيا براي صعود به مرحله بعد، يكشنبه هفته‌ آينده برابر آذربايجان قرار مي‌گيرد و مراكش به مصاف اسپانيايي كه دو بار قهرمان جهان شده است مي‌رود.


مورينيو: ليگ اروپا دلخواه من و يونايتد نيست

منچستر يونايتد ليگ اروپا را با شكست آغاز كرد. اين تيم با يك گل مغلوب فاينورد هلند شد. ژوزه مورينيو، سرمربي منچستر يونايتد پس از بازي گفت: «ليگ اروپا مسابقات مورد دلخواه من و يونايتد نيست، اما در آن حضور داريم و بايد با احترام با آن رو به رو شويم. هميشه انتظار بالاترين حد تمركز رادارم و فرقي نمي‌كند كه چه مسابقاتي در پيش باشد. براي من بازي و مسابقات بعدي هميشه از همه‌چيز مهم‌تر است. » مورينيو با هشت تغيير برابر فاينورد قرار گرفت. سرمربي پرتغالي در اين باره اظهار كرد: «هشت تغيير در تركيب ايجاد كردم اما تيم خوبي را به ميدان فرستادم. از بازيكنان خوبي برخوردار بوديم و مي‌توانستيم با آنها پيروز شويم.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون