• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3628 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور

خبر كوتاه

توضيح ساكت  درباره اعتراض برانكو

بعد از تساوي پرسپوليس و استقلال در داربي 83 برانكو ايوانكوويچ از تعطيلي‌هاي متوالي ليگ انتقاد كرد و افت نسبي پرسپوليس را به اين مساله نسبت داد. مشخص است كه برانكو با اين حرف‌هايش در واقع از كارلوس كي‌روش انتقاد مي‌كرد. اما محمدرضا ساكت، مدير تيم‌هاي ملي پاسخ اين ادعاي برانكو را اين طور داد: «ناراحتي وجود ندارد، چون ما از يك سال پيش برنامه تيم ملي را اعلام كرده بوديم. الان حياتي‌ترين زمان براي تيم ملي است و همه بايد حمايت كنند. دو بازي با تيم‌هاي ملي ازبكستان و كره‌جنوبي مهم‌ترين بازي‌هاي تيم‌ملي است و بايد از تيم ملي حمايت كرد.»


حيدري: منصوريان انتخاب هواداران بود؛ حمايت كنيد

زمزمه‌هاي بركناري عليرضا منصوريان در صورت شكست در داربي براي آبي‌ها بسيار آزار‌دهنده بود. اما استقلال داربي را نباخت و منصوريان فعلا در اين تيم ماندگار است. براي همين هم هست كه بازيكنان از هواداران خواستار حمايت بيشتري هستند. خسرو حيدري امروز به سايت باشگاه استقلال گفت: «منصوريان انتخاب خود هواداران بوده و هواداران بايد از او كه سرمربي جوان، كاربلد و با انگيزه‌اي است حمايت كنند. تيم منصوريان قطعا به روزهاي خوب نيز مي‌رسد و من ضمن تشكر از همه هواداراني كه تا به امروز از تيم پشتيباني كردند از آنها مي‌خواهم كه در ديدار روز سه‌شنبه پرشور از تيم خود حمايت كنند.»


بهادر مولايي دوباره در بيمارستان بستري شد
 بهادر مولايي، وزنه‌بردار فوق سنگين ايران كه قبل از المپيك دچار سانحه رانندگي شده و تحت عمل جراحي قرار گرفته بود؛ بار ديگر به علت خونريزي دستگاه گوارش در بيمارستان بستري شد. مولايي در اين مورد گفت: « چهار، پنج روز بود كه از ناحيه شكم احساس درد مي‌كردم و زماني كه به پزشك مراجعه كردم متوجه شدم دچار خونريزي دستگاه گوارش شده‌ام. پزشك نيز علت آن را استرس و عصبي شدن اعلام كرد، با اين حال قرار است آندوسكوپي نيز شوم. زماني كه بهداد سليمي مصدوم شد يك گروه پزشك مراقب او بودند اما فدراسيون پزشك روانشناس، تغذيه با فيزيوتراپ براي من نياورد. حتي مكمل هم براي من تهيه نكرد.»


سليمي: پيشنهادهايم  را رد كردم

بهداد سليمي درباره نداشتن تيم در ليگ برتر وزنه‌برداري گفت: « قصد حضور در ليگ برتر را داشتم و قراردادم با ياسين پيشرو نيز دوساله بود. حتي تا لحظه آخر فكر مي‌كردم ياسين پيشرو در ليگ باشد. اكنون كه اين تيم در ليگ برتر حضور ندارد بايد رضايتنامه‌ام را بگيرم و تسويه حساب كنم. در نهايت اگر پيشنهادي باشد در ليگ وزنه مي‌زنم. من از تيم‌هاي ديگر پيشنهاد داشتم اما از آنجا كه با ياسين پيشرو قرارداد داشتم و فكر مي‌كردم در ليگ هست، پيشنهادها را رد كردم و الان بايد ديد چه مي‌شود.» سليمي در پاسخ به اين پرسش كه احتمال دارد اين فصل در ليگ برتر وزنه نزند، گفت: «بله، هر احتمالي وجود دارد.»

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون