• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3639 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۱ مهر

پيدا و پنهان

يك مسوول گمرك شهيد رجايي بازداشت شد

يك مسوول گمرك شهيد رجايي استان هرمزگان ديروز بازداشت شد. به گزارش فارس، يكي از مسوولان گمركات اجرايي كشور توسط نيروي انتظامي در يكي از استان‌ها بازداشت شد. طبق اين اطلاعات بنا به حكم بازپرس قضايي حكم جلب يكي از مسوولان گمرك شهيد رجايي استان هرمزگان به عنوان بزرگ‌ترين گمرك اجرايي كشور صادر شد. پيشتر نيز تعدادي از كارمندان گمرك در موضوع كشف 210 كانتينر قاچاق در اين گمرك دستگير شده ‌بودند. يك مقام آگاه در اين زمينه گفت: يكي از دلايل بازداشت اين فرد مسوول توهين و ديگري احتمالا مربوط به اعترافات كارمند درب خروج گمرك در زمينه كشف كالاهاي قاچاق اخير است.


علیزاده‌طباطبایی:
به‌دنبال آزادی مشروط «عیسی سحرخیز» هستیم

وکیل‌مدافع «عیسی سحرخیز» گفت: به دنبال آزادی مشروط موکلم هستیم. به گزارش ايسنا،علیزاده‌طباطبایی اظهار کرد: حکم موکلم در رابطه با اتهام توهین و تبلیغ علیه نظام قطعی و به اجرای احکام ارسال شده است. ما برای موکلم تقاضای آزادی مشروط ارايه کرده‌ایم که امیدوارم مورد موافقت قرار گیرد.وی ادامه داد: موکلم در این پرونده به یک سال و یک دو سال محکوم شد که به استناد ماده ١٣٤ قانون مجازات اسلامی دو سال که حداکثر مجازات است، اجرا می‌شود؛ البته سه ماه از دو سال کاهش یافته و موکلم باید ٢١ ماه حبس را تحمل کند.وکیل‌مدافع سحرخیز ۱۹ مرداد سال جاری گفته بود: موکلم سه پرونده دارد؛  پرونده اول با اتهام نشر اکاذیب در شعبه 1058 دادگاه کارکنان دولت رسیدگی شد. پرونده دوم با عنوان اتهامی توهین در شعبه  1057 دادگاه کارکنان دولت بود که به دلیل صدور قرار عدم صلاحیت از سوی دادگاه، پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد. پرونده سوم موکلم نیز با اتهام توهین و تبلیغ علیه نظام بود که شعبه 28 دادگاه انقلاب به آن رسیدگی کرد.


به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت پذيرفت
انهدام سه باند بزرگ وارد‌كننده مشروبات الكلي

دادستان كرمان از شناسايي و انهدام سه باند بزرگ وارد‌كننده مشروبات الكلي به داخل كشور خبر داد و گفت: اعضاي اين باندها قصد توزيع گسترده مشروبات الكلي خارجي را داشته‌اند كه با هوشياري سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگير شده‌اند. به گزارش ميزان، دادخدا سالاري دادستان عمومي و انقلاب مركز استان كرمان از شناسايي و انهدام سه باند بزرگ وارد‌كننده مشروبات الكلي به داخل كشور خبر داد و گفت: اعضاي اين باندها قصد توزيع گسترده مشروبات الكلي خارجي را داشته‌اند كه با هوشياري سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگير شده‌اند. وي در تشريح جزييات اين خبر بيان كرد: در جهت مبارزه با دسيسه دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران مبني بر ترويج فرهنگ منحط غربي و فساد در جامعه ايران و آلوده كردن جوانان و سرمايه‌هاي كشور، ماموران اداره اطلاعات استان كرمان پس از بررسي و جمع‌آوري اطلاعات طي چهار مرحله در استان‌هاي مختلف اعضاي اين سه باند را را شناسايي كرده‌اند. اين مقام قضايي عنوان كرد: اعضاي اين باندها اقدام به وارد كردن محموله‌هاي مشروبات الكلي از مرزهاي غربي به داخل كشور مي‌كردند. سالاري ادامه داد: در اين رابطه بيش از دو هزار ليتر و دو هزار و 500 قوطي مشروبات الكلي خارجي به همراه هفت دستگاه انواع خودرو از متهمان كشف و توقيف گرديده است. دادستان كرمان خاطرنشان كرد: تعداد 9 نفر در اين رابطه دستگير و هم‌اكنون در بازداشت به سر مي‌برند و اقدامات جهت دستگيري ديگر اعضاي اين باند در حال انجام است. سالاري بيان داشت: اين محموله قبل از توزيع در ساير استان‌هاي كشور و هنگام عبور از پهناي استان كرمان با هوشياري مامورين اداره كل اطلاعات اين استان مورد ضربه واقع شد و تمامي اعضاي آن دستگير شده‌اند. اين مقام ارشد قضايي تصريح كرد: اعضاي اين باند به صورت حرفه‌اي در اين مورد فعاليت داشته‌اند و از مرزهاي مختلف انواع محموله‌ها را به داخل كشور وارد و اقدام به توزيع گسترده مي‌كرده‌اند. وي گفت: با توجه به تاكيد دين مبين اسلام مبني بر حرام بودن مشروبات الكلي، دستگاه قضايي در جهت امنيت جامعه و حفاظت از احكام و حدود اسلامي با متهمان و متخلفين مطابق مقررات با شدت برخورد مي‌كند. دادستان عمومي و انقلاب كرمان در پايان از مجاهدت‌هاي خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره كل اطلاعات استان كرمان كه در جهت برقراري امنيت بي‌وقفه در حال تلاش هستند قدرداني كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون