• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3649 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۶ مهر

خبر كوتاه

نمايش 13 فيلم ايراني در استراليا

ششمين دوره جشنواره فيلم‌هاي ايراني استراليا با هدف معرفي آثار برتر سينماي ايران آغاز به كار مي‌كند.
اين جشنواره با برگزاري ورك‌شاپ‌ها و نمايش فيلم‌هاي ايراني سعي در معرفي سينماي رو به رشد و فرهنگ ايران دارد. ۱۳ فيلم «ابد و يك روز»، «دختر»، «فروشنده»، «لانتوري»، «برادرم خسرو»، «من»، «اژدها وارد مي‌شود»، «خشكسالي و دروغ»، «مالاريا»، «۷۶ دقيقه و ۱۵ ثانيه با عباس كيارستمي»، «بدرود آنالوگ»، «خشت و آيينه»، «خشم و هياهو» در اين جشنواره به نمايش در‌خواهند آمد.

اعلام فراخوان نهمين جشنواره بين‌المللي تجسمي
فراخوان نهمين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي فجر با هدف معرفي ايده‌هاي اصيل و آفرينش‌هاي بديع و خلاقانه هنري و پژوهشي منتشر شد. جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي فجر با رويكرد معرفي آثاري كه قابليت‌هاي نوين و تعامل‌گرايانه را در قالب بهره‌مندي از يك يا چند رشته از هنرهاي تجسمي، به سامان رسانده و ايده‌اي اصيل و مفهومي هنرمندانه را به نمايش بگذارند، برگزار مي‌شود و هنرمندان، پژوهشگران و متقاضيان مي‌توانند تا ۲۱ آذرماه با ثبت نام و ارسال تصاوير حداكثر سه اثر يا پروژه(يا تركيبي از هر دو) در سايت www.ivafestival.ir در جشنواره شركت كنند. آثار نهايي نهمين جشنواره هنرهاي تجسمي فجر در دو مرحله از سوي شوراي هنري جشنواره انتخاب مي‌شود و هيات داوري نهايي جشنواره تركيبي هفت‌نفره از اعضاي شوراي هنري و هنرمندان خارجي است.


كشن فلاح در قطعه هنرمندان آرام مي‌گيرد

مراسم تشييع سعيد كشن‌فلاح دوشنبه 26 مهرماه راس ساعت 10 صبح در حوزه هنري برگزار مي‌شود.
باقرنژاد، مشاور اجراي معاونت فرهنگ و ارشاد اسلامي، با اعلام اين خبر افزود: طبق برنامه‌ريزي‌هايي كه انجام شده و درخواست مجوزي كه با امضاي آقاي مرادخاني(معاون هنري) به سازمان بهشت‌زهرا(س) ارسال شده است، مرحوم كشن‌فلاح در قطعه هنرمندان به خاك سپرده خواهد شد. كشن‌فلاح شنبه 24 مهرماه و در راه بازگشت از كرمانشاه در بيمارستاني در همدان درگذشت. ايسنا

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون