• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3650 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۷ مهر

ويژه

تصويب تسهيلات براي صنايع كوچك و متوسط

بانك صنعت و معدن در نيمه نخست سال جاري تسهيلاتي بالغ بر ٧ ميليارد و ٧٠٠ ميليون ريال را براي پرداخت به طرح‌هاي كوچك و متوسط كشورمان به تصويب رساند.  به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و‌معدن رقم ياد شده در مقايسه با مبلغ ٦ ميليارد و ٥٠٠ ميليون ريال تسهيلات مصوب اين طرح‌ها در مدت مشابه سال قبل بيانگر ١٨ درصد رشد در زمينه ياد شده است.  گفتني است، بيش از ١٦درصد از تسهيلات بانك صنعت و معدن در سال گذشته به طرح‌هاي كوچك و متوسط پرداخت شده است.


«نيك شارژ» خدمت جديد بانك سامان

بانك سامان در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود و حمايت از بيماران مبتلا به سرطان، به ازاي هربار خريد شارژ مستقيم، 500 ريال به حساب خيريه دهش‌پور واريز مي‌كند. به گزارش اداره روابط عمومي بانك سامان، بر اساس توافق صورت‌گرفته با موسسه خيريه بهنام دهش‌پور، در ازاي هر بار خريد شارژ مستقيم سيم‌كارت‌هاي اعتباري تلفن‌همراه از خودپردازها و فروشگاه اينترنتي بانك سامان، مبلغ 500ريال به عنوان كمك هزينه دارو و درمان بيماران مبتلا به سرطان، به حساب خيريه دهش‌پور واريز مي‌شود. بر اساس اين گزارش، در خدمت فروش شارژ مستقيم، تمام دارندگان كارت‌هاي بانكي عضو شتاب مي‌توانند فقط با وارد كردن شماره تلفن، سيم‌كارت موردنظر را به‌صورت مستقيم شارژكنند و نيازي به واردكردن رمز 16 رقمي شارژ نيست.


حضور بيمه البرز در نمايشگاه بين‌المللي ايپاس
بيمه البرز در پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي لوازم و تجهيزات پليسي، ايمني و امنيتي تهران (ايپاس) شركت كرد.
به گزارش روابط عمومي بيمه البرز، در اين نمايشگاه كه با حضور سردار حسين اشتري، ‌فرمانده نيروي انتظامي گشايش يافت، شركت بيمه البرز با برپايي غرفه به ارايه انواع محصولات بيمه‌اي خود مي‌پردازد و كارشناسان فني اين شركت با حضور در غرفه به سوال‌هاي بازديدكنندگان پاسخ مي‌دهند.
اين گزارش حاكي است، فرمانده نيروي انتظامي پس از افتتاح نمايشگاه «ايپاس» از غرفه بيمه البرز نيز بازديد كرد و با محصولات و خدمات متنوع بيمه‌اي شركت بيمه البرز آشنا شد و كارشناسان بيمه البرز مشكلات شركت‌هاي بيمه در تعامل با نيروي انتظامي را مطرح كردند كه سردار اشتري در همين رابطه دستور پيگيري مشكلات مطرح شده را صادر كرد.


ايران به دنبال رسيدن به صادرات 20 ميليون تني فولاد
دكتر بهرام سبحاني، مديرعامل فولاد مباركه در مصاحبه با نشريه بلومبرگ در حاشيه نشست سالانه انجمن جهاني فولاد در دوبي با بيان اينكه سال آينده ظرفيت توليد فولاد اين مجموعه بيش از 2 ميليون تن افزايش خواهد يافت عنوان كرد، ميزان صادرات اين مجموعه در سطح فعلي باقي مي‌ماند و توليد افزايش يافته به بازار داخلي اختصاص خواهد يافت.
مديرعامل فولاد مباركه اقتصاد كشور را رو به رشد دانست و افزود: هر روز شاهد افزايش تقاضا در بازار داخلي هستيم. افزايش رشد اقتصادي به منزله مصرف فولاد بيشتر براي ساخت مسكن، توليد خودرو، لوازم خانگي و ساير محصولات خواهد بود و سرانه مصرف فولاد در كشور مي‌تواند از ميزان فعلي 235 كيلوگرم فراتر رفته و حتي از مرز 300 كيلوگرم براي هر نفر عبور كند. دكتر بهرام سبحاني اظهار داشت: امسال تقاضاي فولاد در كشور حدود 19 ميليون تن خواهد بود و دولت طبق برنامه به دنبال افزايش ظرفيت توليد فولاد به 55 ميليون تن تا سال 1404 است .


پيوند صنعت و دانشگاه، امري ضروري و اجتناب‌ناپذير است
يازدهمين همايش مشترك انجمن مديريت ايران و دانشگاه خاتم، با عنوان همايش علمي، كاربردي اقتصاد مقاومتي در تاريخ 25 مهر سال 1395، در محل دانشگاه خاتم و با حضور «مرضيه شاهدايي» معاون وزير و مديرعامل شركت ملي صنايع پتروشيمي، فعالان صنعت نفت، استادان برجسته كشور، اقتصاددانان، اعضاي انجمن‌هاي علمي، اعضاي انجمن مديريت ايران، كارشناسان و جمعي از دانشجويان برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومي بانك پاسارگاد، در اين همايش «علي كاردر»، معاون وزير و مديرعامل شركت ملي نفت ايران در ادامه‌ جلسه‌ دهم اين همايش، به سوالات و ابهامات حاضران در خصوص «صنعت نفت و تحقق سياست‌هاي كلي اقتصاد مقاومتي» پاسخ داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون