• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3659 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۸ آبان

خبر

قتل خواهر با ماهي‌تابه و چاقو

دختر جوان پس از مشاجره لفظي با خواهرش او را با ضربه ماهي‌تابه و چاقو به قتل رساند. سرهنگ آرش مرادي، رييس پليس آگاهي استان قزوين از وقوع قتل دختري 25 ساله توسط خواهر كوچك خود در شهرستان آوج خبر داد و گفت: در پي اعلام مركز 110 اين شهرستان مبني بر درگيري لفظي دو خواهر در يكي از روستاهاي آوج و اينكه يكي از آنان كه دختري 25 ساله بوده توسط خواهرش به قتل رسيده است، بلافاصله ماموران پليس آگاهي شهرستان آوج در محل حاضر مي‌شوند. وي ادامه داد: در بازجويي كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان، خواهر مقتول به بزه انتسابي اعتراف و دليل قتل را اختلافات قبلي و مشاجره لفظي عنوان كرد. رييس پليس آگاهي استان قزوين افزود: قاتل در شب حادثه با بالا گرفتن درگيري لفظي و شدت عصبانيت با ضربه‌اي به وسيله ماهي‌تابه بر سر مقتول مي‌كوبد و با وارد كردن ضربه كارد آشپزخانه از پشت به پهلوي خواهرش منجر به مرگ وي مي‌شود. سرهنگ مرادي اضافه كرد: جسد دختر جوان با دستور مقام قضايي به پزشكي قانوني انتقال يافت كه پس از بررسي و برابر نظريه پزشكي قانوني دليل مرگ، ضربه شديد با جسم تيز و برنده و خونريزي زياد اعلام شد. وي با اشاره به اينكه پليس در بازرسي از خانه متهم آلت قتاله را كشف كرد، گفت: متهم به قتل پس از معرفي به مراجع قضايي با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.

 

دو كشته و دو زخمي در حمله مهاجمان مسلح به ميهماني

فرمانده انتظامي استان سمنان با اعلام مرگ دو نفر در درگيري مسلحانه اراذل و اوباش شاهرودي با دو مرد مسلح در يك خانه باغ از شناسايي ضاربان مسلح خبر داد. ميزان به نقل از سردار روح الامين قاسمي گفت: « ساعت 22:34 چهارشنبه (5 آبان ماه) وقوع يك فقره درگيري مسلحانه در روستاي «نمدمال» شهر بسطام از توابع شهرستان شاهرود به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام شد. وي به حضور ماموران، لحظاتي پس از اعلام خبر در محل حادثه اشاره و تصريح كرد: هفت نفر از اراذل و اوباش شاهرودي در خانه‌باغي مورد حمله دو مهاجم با سلاح شكاري قرارمي‌گيرند كه تيراندازي مهاجمان منجر به مرگ دو نفر شد و دو تن ديگر را راهي بيمارستان كرد. اين مقام انتظامي با بيان اينكه يكي از مقتولان، سارق سابقه‌دار 30 ساله، اهل كاشمر بود، ادامه داد: مقتول ديگر اين حادثه نيز جوان 23 ساله اهل شاهرود است. فرمانده انتظامي استان سمنان با اشاره به شناسايي ضاربان اين درگيري، تاكيد كرد: با هماهنگي مرجع قضايي، عمليات دستگيري متهمان آغاز كه به محض بازداشت مجرمان، مراتب اطلاع‌رساني مي‌شود.


مرگ زن در عمل ليپوساكشن

اعتماد| يك زن صبح روز پنجشنبه در هنگام عمل ليپوساكشن جان باخت. گزارش اين مرگ مشكوك به بازپرس ويژه قتل محسن مديرروستا داده شد. او به همراه تيم تحقيقات در محل حاضر شد و دريافت كه اين زن در مطبي خصوصي كه از اين عمل‌ها در آن صورت مي‌گرفت عمل شده است. دكتر اين زن زماني كه در برابر بازپرس قرار گرفت، گفت: «اين زن چند روز پيش براي انجام عمل ليپوساكشن به مطب من آمد و بعد از آن براي امروز وقت گرفت. با توجه به اينكه هيچ پيشينه و بيماري خاصي نداشت عمل را شروع كرديم كه در هنگام بيهوشي او فوت كرد. » پس از ثبت اين اطلاعات در پرونده به دستور بازپرس مديرروستا جسد اين زن به پزشكي قانوني منتقل شد و بعد از آن پرونده براي بررسي تخصصي‌تر به دادسراي ناحيه ۱۹ مخصوص جرايم پزشكي فرستاده شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون