• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3665 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ آبان

خبر

معلم متخلف بركنار و به پادگان اعزام مي‌شود

مهر| روز پنجشنبه فيلمي منتشر شد، در اين فيلم دانش‌آموز در يكي از مدارس شهرستان محروم فهرج در شرق استان كرمان به دليل اينكه توسط معلمش تنبيه شده با مصدوميت مواجه شده و بينايي چشم چپ اين فرد مختل شده است. آموزش و پرورش كرمان در اطلاعيه‌اي مسووليت اين حادثه را پذيرفته و عنوان كرده است؛ در پي تنبيه بدني يكي از دانش‌آموزان مدرسه شهيد چمران اسدآباد از توابع شهرستان فهرج، سرباز معلم متخلف بركنار و براي ادامه خدمت سربازي به پادگان اعزام و با ساير متخلفان احتمالي نيز برخورد قانوني مي‌شود.


وزير بهداشت: بيمه‌ها 10 هزار ميليارد تومان به ما بدهكارند

ايرنا| وزير بهداشت گفت:«تا قبل از طرح تحول سلامت 700 هزار نفر به خاطر نداري و فقر دچار فلاكت بودند و در دريافت خدمات سلامت دچار مشكل مي‌شدند. طرح تحول سلامت اجرا شد. در بسياري از موارد در مقابل منتقدين كوتاه آمديم و پذيرفتيم مشكلاتي وجود دارد اما واقعيت اين است بعضي‌ها در مورد اين طرح بسيار بي‌انصافي مي‌كنند. اين افراد از خودي‌ها هستند اما وقتي ريشه انتقادات و صحبت‌هاي آنها را مي‌بينيم، متوجه مي‌شويم همگي آنها در مسائل دنيايي ريشه دارد. بيمه 10 هزار ميليارد تومان به ما بدهكار است و حدود 10 ماه است كه پزشكان، پرستاران و پيرا‌پزشكان دريافتي نداشته‌اند اما متاسفانه گزارش‌هاي نادرستي به برخي تريبون‌ها مي‌دهند.


گزارش وزير كشور از جلسه در حضور رهبري

مهر| عبدالرضا رحماني فضلي، وزير كشور با اشاره به برگزاري نشست اخير مسوولان اجرايي با مقام معظم رهبري در خصوص بررسي وضعيت آسيب‌هاي اجتماعي گفت: «معظم له در اين جلسه در خصوص اقدامات صورت گرفته براي مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي اظهار اميدواري كردند. در اين نشست رهبري سياست‌هاي كاري، خطوط و همچنين جهت‌گيري ادارات و سازمان‌هاي دولتي در طول شش ماه آينده را ترسيم كردند و از پيشرفت در كارها ابراز خرسندي كردند و اظهار اميدواري كردند كه در شش ماه آينده نتايج كارها بهتر و جدي‌تر از سوي دستگاه‌هاي دولتي دنبال و پيگيري شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون