• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3666 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

ترامپ ناشناخته است

محسن صفايي فراهاني فعال سياسي اصلاح‌طلب

1- فقط مردم ايران نيستند كه به انتخابات امريكا اهميت مي‌دهند بلكه اكثر مردم دنيا به‌دليل ميزان نقش و وزن امريكا در جهان به انتخابات امريكا توجه دارند.
2- سياست‌ها و روش‌هاى خانم كلينتون شناخته شده و كمى تند‌تر از سياست هاى اوباما است ولى ترامپ شخصيت ناشناخته‌اي است و در مسائل جهانى تجربه ندارد، روى اين اصل به نظر مي‌رسد انتخاب خانم كلينتون براي ايران مناسب‌تر است.
3- نتيجه انتخابات امريكا بر انتخابات ايران از اين رو تاثيرگذار است كه در صورت پيروزى دموكرات‌ها اجراى برجام با سرعت مناسب‌ترى در اروپا اجرايي مي‌شود.  به هر حال بايد ديد نتيجه انتخابات امريكا چه مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
تیتر خبرها
كلينتون يا ترامپ، كدام يك براي ايران بهتر است؟ ترامپ ناشناخته است ترامپ يا كلينتون، فرقي براي ما ندارند انتخابات امريكا اثري بر انتخابات ايران ندارد ترامپ يا كلينتون‌، چندان تفاوتي براي كشور ما ندارند انتخابات امريكا نه كاملا اثرگذار است و نه بي‌تاثير تيغ در كف زنگي مست ترامپ پر از دردسر است انتخابات در ايران وابسته به شرايط داخلي است سابقه كلينتون مثبت نيست اصولگرايان با ترامپ راحت‌تر كنار مي‌آيند اميدواريم كسي روي كار بيايد كه به برجام متعهد باشد انتخابات ايران و امريكا اثري بر يكديگر ندارد انتخابات امريكا تاثير چنداني در كشور ما ندارد پيروزي دموكرات‌ها بهتر است كلينتون با اوباما فرق‌هاي اساسي دارد سياست‌هاي كلان امريكا نسبت به ايران يكسان است كلينتون يا ترامپ، انتخاب بد و بدتر است كلينتون مناسب‌تر است انتخابات امريكا بر سرنوشت دنيا اثر دارد رياست‌جمهوري كلينتون بهتر است پرسش‌هاي «اعتماد» از فعالان سياسي اصلاح‌طلب
کارتون
کارتون