• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3667 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

مرگ دو كارگر با سقوط در مخزن روغن سوخته

ايرنا| دو كارگر يكي از كارگاه‌هاي شهرستان تفت استان يزد در حالي به دليل سقوط در مخزن روغن سوخته جان خود را از دست دادند كه دو كارگر ديگر نيز هنگام تلاش براي نجات آنها مصدوم شدند.
مديركل مركز مديريت بحران استانداري يزد گفت: ظهر شنبه از يك كارگاه در شهرستان تفت براي امداد رساني با آتش نشاني و هلال‌احمر تماس گرفته شد. يكي از كارگران تصفيه روغن سوخته، هنگام انتقال لوله مخزن روغن به علت لغزندگي محل استقرار به داخل مخزن سقوط كرده و سه نفر ديگر براي كمك به او داخل مخزن شده بودند كه خود آنها هم به علت گازگرفتگي توانايي خروج از مخزن را پيدا نمي‌كنند.
هادي هادي‌نسب افزود: با كمك‌هاي نيروهاي هلال احمر و آتش‌نشاني كارگران از داخل مخزن به بيرون انتقال يافتند اما دو نفر از آنها جان خود را از دست دادند و دو نفر ديگر براي درمان به بيمارستان مهريز منتقل شدند. البته نجات كارگران با وجود حضور سريع نيروهاي آتش‌نشاني و هلال احمر، به علت نداشتن تجهيزات امداد تخصصي، با دشواري همراه شده بود.
هادي‌نسب علت مرگ دو كارگر را سهل انگاري و كوتاهي مجموعه كارگاه در ايمن‌سازي محل كار و تاخير در اعلام نياز به امداد اعلام كرد و گفت: اگر به موقع از سوي كارگاه براي نجات كارگران تماس گرفته مي‌شد، نجات دو جانباخته اين حادثه هم امكان‌پذير بود. ضمن اينكه اين كارگاه كه در زمينه تصفيه روغن سوخته فعاليت مي‌كند از امكانات ايمني لازم برخوردار نيست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون