• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3676 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ آبان

خبر

ميني‌بوس سرويس مدرسه در مشگين‌ شهر آتش گرفت

ايرنا|  يك ميني‌بوس سرويس مدرسه در خيابان «موئيل» مشكين شهر در مسير مدرسه آتش گرفت. در اين حادثه كه روز چهارشنبه اتفاق افتاد مردم بلافاصله وارد عمل شده و 20 دانش‌آموز دختر مقطع ابتدايي اين سرويس را از ميان شعله‌هاي آتش نجات دادند. اقدام به موقع شهروندان مانع از وارد شدن صدمات جدي به دانش‌آموزان شد. رييس كميسيون حمل و نقل شهرداري مشگين شهر گفت: بررسي‌هاي انجام شده نشان مي‌دهد اين خودرو فاقد هرگونه مجوز قانوني تردد در داخل شهر است. رسول فاني افزود: معمولا در ابتداي سال تحصيلي مديريت آموزش و پرورش راسا اقدام به عقد قرارداد با مالكان اين قبيل خودروها مي‌كند كه بايد اين قرارداد پس از كسب مجوزهاي لازم و با هماهنگي سازمان حمل و نقل عمومي انجام شود. در سال‌هاي قبل و براي خدمت رساني به شهروندان حدود 20 دستگاه ميني‌بوس استاندارد با استفاده از يارانه دولتي در اختيار بخش خصوصي قرار گرفت كه متاسفانه در مدت كوتاهي اين خودروها از خطوط عمومي خارج شد. در حال حاضر تقريبا از سرنوشت بيشتر اين خودروها هيچ اطلاعي در دست نيست و با متخلفان نيز هيچ برخورد قانوني انجام نشده است. اين حادثه در حالي اتفاق افتاد كه روز چهاردهم مهرماه واژگوني سرويس مهد كودك در جاده فسا جان كودك پنج ساله را گرفت.

 

ترساندن مردم براي حفظ مزرعه با ادعاي ديدن شبح

رييس دادگاه عمومي شهرستان فارياب از دستگيري شخصي خبر داد كه با شايعه‌‌پراكني و ايجاد رعب و وحشت در اين شهرستان منجر به ترس عمومي بين مردم شده بود. مهدي اكبري افزود: بر اساس گزارش يكي از اهالي روستاهاي فارياب درباره وجود شبحي با ظاهر وحشتناك در مزارع كشاورزي اين روستا، رسيدگي به اين پرونده در دستور كار ويژه دستگاه قضايي اين شهرستان قرار گرفت. پس از فعال كردن پليس‌هاي تخصصي و طي يك‌سري اقدامات اطلاعاتي، مظنون اصلي پرونده دستگير شد. متهم كه فردي ميانسال است در اعترافات اوليه خود مدعي شده بود اين شبح در تاريكي شب و در مزرعه كشاورزي به او حمله كرده و قصد خفه كردنش را داشته است كه با ايجاد رعب و وحشت باعث ترس بين اهالي اين روستا شده بود. پس از تحقيقات تكميلي و بازجويي از متهم مشخص شد اين فرد با ايجاد شايعه‌پراكني قصد در امان ماندن از سارقان را داشته است كه مزرعه ذرت او را مورد سرقت قرار ندهند. او با بيان اينكه متهم با تغيير چهره چندين مرتبه موجب ترس اهالي منطقه شد بود، گفت: دستگاه قضايي به‌شدت با اخلالگران در نظم و امنيت برخورد قاطع قضايي خواهد كرد. پس از دستگيري متهم گزارش‌هاي متعددي درخصوص سرقت مسلحانه و راهزني از اين متهم گزارش شده كه در حال بررسي قضايي است. از تاريخ دستگيري متهم هيچ گزارشي مبني بر وجود شبح يا موجودي ترسناك و خطرناك گزارش نشده است.

 

كودك به كما رفته بابلي به زندگي برگشت

ايرنا| هاني آقايي نژاد دانش‌آموز 10 ساله بابلي كه جمعه هفته گذشته به علت مسموميت با سم كشاورزي هوشياري‌اش را از دست داده بود، روز چهارشنبه به زندگي برگشت. اين كودك به همراه خواهرش ضحي آقايي‌نژاد پس از استفاده مادرشان از سم كشاورزي براي از بين بردن شپش سر به بيمارستان منتقل شده و به كما رفتند. ضحي بامداد دوشنبه 24 آبان فوت كرد ولي برادرش دوباره به زندگي برگشت. وضعيت جسماني هاني آقايي‌نژاد خوب است و در حال حاضر از ‌آي‌سي‌يو به بخش منتقل شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون