• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3677 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

خبر روز

با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي در حسينيه امام خميني (ره)
مراسم عزاداري اربعين حسيني عليه‌السلام برگزار شد

در اربعين شهادت سيد و سالار شهيدان و اصحاب با وفاي ايشان، حسينيه امام خميني (ره) ميزبان هيات‌هاي دانشجويي از سراسر كشور بود و دانشجويان دلداده حضرت اباعبدالله الحسين عليه‌السلام در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي به عزاداري پرداختند. در اين مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان در سخناني، اساسي‌ترين نياز جامعه را ايجاد تشكل‌هاي ولايي و تقويت ارتباطات ديني، سياسي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي مومنان و هم‌افزايي آنان دانست و افزود: هيات‌هاي دانشجويي نمونه موفقي از تشكيلات ولايي و تمرين جمعي ولايتمداري هستند. وي بزرگ‌ترين درس حماسه پر شكوه اربعين و حضور ميليوني عاشقان حسيني (عليه‌السلام) را اجتماع سازمان‌يافته و ايثارگرانه مومنان حول محور ولايت و امامت خواند و گفت: جاري شدن اين روحيه در تمام شئون زندگي و ايجاد همبستگي در بستر ايثار و همكاري مومنانه، راه‌حل مشكلات در جامعه اسلامي است. در اين مراسم، آقاي ميثم مطيعي نيز به ذكر مصيبت و نوحه‌خواني پرداخت. در پايان مراسم، دانشجويان نماز ظهر و عصر را به امامت رهبر انقلاب اسلامي اقامه كردند.

در احكام جداگانه‌اي از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي
جانشين فرمانده كل ارتش و فرمانده نيروي زميني ارتش منصوب شدند

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در احكام جداگانه‌اي امير سرتيپ احمدرضا پوردستان را به سمت جانشين فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران و امير سرتيپ كيومرث حيدري را به سمت فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران منصوب كردند. متن احكام فرمانده معظم كل قوا به اين شرح است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحيم
امير سرتيپ احمدرضا پوردستان
به پيشنهاد فرمانده كل ارتش و نظر به تعهد، تجربه و شايستگي، شما را به سمت «جانشين فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران» منصوب مي‌كنم. ارتقاي آمادگي‌هاي اطلاعاتي و عملياتي آجا و رفع معضلات معيشت كاركنان در چارچوب تدابير فرمانده كل، مورد انتظار است. از تلاش‌هاي امير سرتيپ موسوي در مدت تصدي اين مسووليت تشكر و قدرداني مي‌كنم. توفيقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
سيد علي خامنه‌اي
بسم‌الله الرّحمن الرّحيم
امير سرتيپ كيومرث حيدري
به پيشنهاد فرمانده كل ارتش و نظر به تعهد و سوابق و تجارب ارزنده، شما را به سمت «فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران» منصوب مي‌كنم. تلاش شايسته براي ارتقاي تحرك و كارآمدي يگان‌ها برابر با نيازهاي عملياتي روز، مورد انتظار است. از تلاش‌هاي موثر امير سرتيپ پوردستان در دوره تصدي اين مسووليت تشكر و قدرداني مي‌كنم. توفيقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
سيد علي خامنه‌اي

 

با صدور پيامي؛
رهبر معظم انقلاب، درگذشت خانم مرضيه حديدچي دباغ را تسليت گفتند

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي با صدور پيامي، درگذشت بانوي مبارز و انقلابي خستگي‌ناپذير خانم مرضيه حديدچي دباغ را تسليت گفتند.

متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به شرح زير است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم

درگذشت بانوي مبارز و انقلابي خستگي ناپذير خانم مرضيه حديدچي دباغ را به بازماندگان محترم و دوستان و همرزمان ايشان تسليت مي گويم. اين بانوي شجاع و فداكار در دوران طاغوت در شمار مبارزان مومني بود كه زندان و شكنجه‌هاي شديد نتوانست او را از اين راه دشوار منصرف كند و در دوران جمهوري اسلامي نيز در مسووليت‌هايي مانند فرماندهي سپاه پاسداران در همدان و نمايندگي مجلس شوراي اسلامي و تدريس در دانشگاه و حضور در سازمان‌هاي خدماتي انجام وظيفه كرد و مفتخر به عضويت در هيات اعزامي امام راحل براي رسانيدن نامه معروف ايشان به سران شوروي سابق شد. غفران و رضوان الهي شامل حال اين بانوي با اخلاص و فداكار باد.
سيد علي خامنه‌اي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون