• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3678 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ آذر

خبر كوتاه

ورزشگاه يادگار امام(ره) آماده شد

ورزشگاه يادگار امام شهر تبريز بالاخره بعد از ماه‌ها آماده بهره‌برداري شده است. اين ورزشگاه كه قبل از شروع فصل جديد ليگ برتر در دست بازسازي قرار گرفته بود ابتدا قرار بود از هفته سوم رقابت‌ها در اختيار تيم تراكتورسازي قرار بگيرد. اما اين اتفاق هر هفته به تعويق افتاد و حالا كه به هفته يازدهم ليگ برتر رسيده‌ايم، خبر آماده شدن قطعي اين ورزشگاه منتشر شده است. تراكتورسازي در هفته يازدهم ليگ برتر ميزبان صباي قم است. اين بازي روز 5 آذر و ساعت  14:30 در ورزشگاه يادگار امام شهر تبريز برگزار خواهد شد.

رايزني فدراسيون براي تغيير زمان بازي با  ازبكستان

تقارن ديدار تيم ملي فوتبال كشورمان مقابل ازبكستان در مرحله نهايي مسابقات انتخابي جام جهاني با شب قدر در روز 23 خرداد سال آينده موضوعي است كه خيلي‌ها انتظار دارند مسوولان فدراسيون فوتبال بتوانند آن را حل كنند و برگزاري اين ديدار را به زمان ديگري موكول كنند. تازه‌ترين خبرها از فدراسيون فوتبال اما اين است كه مهدي تاج به دنبال ترتيب دادن ملاقاتي با رييس فدراسيون فوتبال ازبكستان است تا براي تغيير تاريخ اين بازي مذاكره كند. گفته مي‌شود مسوولان فدراسيون فوتبال ايران با سفير ازبكستان در ايران و همچنين وزارت خارجه نيز رايزني كرده‌اند تا از طريق اين لابي‌ها بتوانند مقدمات تغيير زمان اين ديدار را فراهم كنند.

توس پردرآمدترين بازيكن دنيا مي‌شود؟

كارلوس توس كه تابستان سال 2015 از يوونتوس جدا شد و به بوكاجونيورز پيوست، از سوپرليگ چين پيشنهادي دريافت كرده كه اگر آن را قبول كند، به پردرآمدترين بازيكن حال حاضر فوتبال جهان تبديل خواهد شد. يكي از باشگاه‌هاي سوپرليگ چين به توس پيشنهاد حقوقي نجومي معادل 40 ميليون يورو در فصل را داده است.  اين باشگاه چيني كه نامش هنوز فاش نشده است، قصد دارد به «آپاچي» 60 درصد بيشتر از آن چيزي كه ليونل مسي و نيمار از بارسلونا حقوق مي‌گيرند، دستمزد بدهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون