• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3680 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ آذر

تاتنهام از ليگ قهرمانان اروپا حذف شد

انتقاد پوچتينو از بازيكنان، پس از شكست در موناكو

موريسيو پوچتينو، سرمربي تاتنهام، پس از شكست برابر موناكو در ليگ قهرمانان فوتبال اروپا از عملكرد بازيكنانش انتقاد كرد. سرمربي آرژانتيني تاتنهام گفت بازيكنان تاتنهام كيفيت بازي و توان ذهني لازم براي موفقيت در اين مسابقات و صعود به مرحله حذفي اين رقابت‌ها را نداشتند. تاتنهام پيشتر در بازي‌هاي خانگي در ليگ قهرمانان نتوانسته بود نتايج مناسبي بگيرد و شكست «۱-۲» در مونت‌كارلو برابر موناكو تكليف اين تيم را يكسره كرد. اين تيم در مرحله گروهي اين مسابقات در لندن از همين تيم موناكو و باير لوركوزن شكست خورده بود. بعضي از طرفداران اين تيم مي‌گويند در دسترس نبودن ورزشگاه اختصاصي تاتنهام به دليل بازسازي و انتقال بازي‌هاي خانگي اروپايي به ورزشگاه ومبلي، در كسب نتايج ضعيف اين تيم نقش زيادي داشته. با وجود اين، پوچتينو مي‌گويد اين تيم بايد از نظر ذهني و روحي پيشرفت كند تا در ادامه راه به نتايج دلخواه و موفقيت برسد: «ابتداي فصل به بازيكنانم گفتم چالش بزرگ ما در اين فصل، ميزان آمادگي جسمي نيست. ما بايد از نظر تاكتيكي و همينطور از نظر ذهني خودمان را آماده مي‌كرديم كه شنبه‌ها و يكشنبه‌ها در انگلستان و وسط هفته در اروپا به ميدان برويم.»
سرمربي تاتنهام البته مي‌گويد تيمش به بازيكن جديد هم نياز دارد و شايد در فصل نقل‌و‌‌انتقالات زمستاني دست به تجديد قوا بزند: «هدف ما اين بوده كه در ليگ برتر و همينطور در اروپا تيمي آماده و جنگجو داشته باشيم، اما تاكنون در اين راه كاملا موفق نبوده‌ايم. در مسابقه با موناكو ما شاهد اين ضعف در تيم خودمان بوديم. فكر مي‌كنم ما نياز به جذب يكي دو بازيكن جديد داريم.»
پوچتينو در شرايطي سهم بازيكنان تيمش را در اين شكست بيشتر مي‌داند كه بعضي كارشناسان از تصميم‌هاي او در انتخاب تركيب اصلي و تاكتيك‌هاي اين تيم در اين رقابت‌ها انتقاد مي‌كنند و انتخاب بازيكنان نامناسب در خط دفاعي برابر موناكو را از عوامل شكست تلخ اين تيم مي‌شمارند. تاتنهام برابر موناكو به حدي برخلاف انتظار ضعيف بازي كرد كه شايد اگر درخشش اوگو لوريس، دروازبان اين تيم، نبود تاتنهام گل‌هاي بيشتري دريافت مي‌كرد.
اين دروازبان فرانسوي حتي يك‌بار ضربه پنالتي فالكائو، كاپيتان موناكو، را هم مهار كرد. با اين حال او مانع از ثبت سومين شكست تاتنهام در مرحله گروهي ليگ قهرمانان نشد. با شكست اين تيم، موناكو و باير لوركوزن صعودشان را به مرحله حذفي قطعي كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون