• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3686 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ آذر

ويژه

قدرداني رييس‌جمهور  از اقدامات وزارت نفت

 حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن ‌روحاني با حضور در غرفه شركت گاز استان خراسان رضوي از روند فعاليت‌هاي اين شركت در توسعه شبكه‌هاي گاز مناطق كمتر برخوردار قدرداني كرد. به گزارش خبرنگار «اعتماد» در مشهد و به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان خراسان رضوي، دكتر ‌روحاني در اين بازديد كه به همراه استاندار و جمعي از اعضاي هيات دولت انجام شد، گفت: اقدامات دولت يازدهم در اداره كشور با توجه به كاهش قيمت نفت، بي‌نظير است. وي با قدرداني از اقدامات وزارت نفت و شركت ملي گاز ايران افزود: در دو سال گذشته قيمت نفت به پايين‌ترين نرخ در طول تاريخ ايران رسيد به گونه‌اي كه در عرض چند ماه قيمت آن از 120 دلار در هر بشكه به 30 دلار كاهش يافت. اين در حالي است در همين اين مدت نه تنها از ذخاير خود براي اداره كشور استفاده نكرديم بلكه 20 درصد درآمد را نيز به صندوق توسعه ملي واريز كرده‌ايم.


بانكداري جامع بهترين نسخه براي بانكداري امروز كشور
«بهترين نسخه براي بانكداري امروز، بانكداري جامع است. در اين نوع بانكداري، تمامي خدمات مورد نياز مشتري در يك سبد محصولات به آنها ارايه مي‌شود.»
به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، دكتر سهماني، مديرعامل بانك با اعلام اين مطلب افزود: بانكداري سنتي و تك محصولي منجر به شكست است. بايد نگاه به مشتريان، متكثر و متنوع باشد و با طبقه‌بندي مشتريان، براي هر يك از آنها نسخه متفاوتي از خدمات ارايه كنيم. دكتر سهماني با اشاره به ظرفيت‌هاي ويژه بانك رفاه گفت: بانك رفاه يكي از با ظرفيت‌ترين بانك‌هاي كشور است و اين آمادگي را دارد كه به حوزه‌هاي اقتصادي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و سازمان تامين اجتماعي خدماتي با كيفيت لازم را ارايه كند. ضمن اينكه بنا داريم تعاملات بانك را با صندوق توسعه ملي بيش از پيش كنيم.


بازديد مديرعامل بانك صنعت و معدن از چند طرح صنعتي
علي‌اشرف افخمي، رييس هيات‌مديره و مديرعامل بانك صنعت ومعدن به همراه معاون استاندار فارس، رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت اين استان و مدير شهرك بزرگ شيراز صنعتي با حضور در اين شهرك از طرح‌هاي صنعتي توسط اين بانك تامين مالي شده بازديد كرد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، افخمي در اين بازديدها كه از شركت‌هاي بالان صنعت، شيرين صمغ، زيبا طاق صنعت، پارسين گستر جنوب، صنايع شيشه و پلاستيك دنيا و شركت ب‌آ (ستاره يخي آسيا) صورت گرفت از نزديك با روند پيشرفت و برخي مشكلات پيش‌روي شركت‌هاي ياد شده آشنا شد.


شعبه شهرك صنعتي بزرگ شيراز بانك صنعت افتتاح شد
شعبه بانك صنعت و معدن در شهرك صنعتي بزرگ شيراز صبح ديروز با حضور علي اشرف افخمي، رييس هيات‌مديره و مديرعامل اين بانك، معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي استانداري فارس و تعدادي از مقامات استان افتتاح شد. پس از مراسم افتتاح، مديرعامل بانك صنعت ومعدن و هيات همراه از سه طرح صنعتي شركت بالان صنعت، صنايع شيشه و پلاستيك دنيا، شركت شيرين صمغ و شركت زيبا طاق صنعت بازديد كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون