• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3692 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ آذر

محمود صادقي: از رييس قوه قضاييه عذرخواهي مي‌كنم

گروه سياسي| محمود صادقي نماينده مردم تهران در مجلس كه در هفته‌هاي گذشته به دليل صدور حكم جلب سيار و تلاش براي بازداشتش با واكنش‌هاي زيادي روبه‌رو شده بود، روز گذشته در مراسمي در جمع دانشجويان دانشگاه اراك از رييس قوه قضاييه به دليل آنچه كه در روز هفدهم آذر ماه در دانشگاه شيراز گفته بود، عذرخواهي كرد. بر اين اساس نماينده مردم تهران تاكيد كرد: در جلسه‌اي كه در شيراز داشتم، اظهارات نسبتا تندي نسبت به رييس قوه‌قضاييه داشتم كه جا دارد در اينجا بابت آن از رييس دستگاه قضا عذرخواهي كنم.
به گزارش ايلنا، محمود صادقي نماينده ليست اميد در مجلس شوراي اسلامي در جمع دانشجويان دانشگاه اراك گفت: نمي‌توان مصونيت نمايندگان را ناديده گرفت. نبايد فضايي باشد كه نمايندگان از گفتن حقيقت واهمه داشته باشند و لرزه بر اندام‌شان باشد. صادقي خاطرنشان كرد: نبايد اين فضا را به وجود آورد كه نماينده نگران آن باشد كه با گفتن حقيقت در دوره بعد، رد صلاحيت شود. نماينده نبايد تعقيب قضايي شود يا شبانه اقدام به جلب او كنند. نماينده ليست اميد يادآور شد: در مورد شكايت‌ها از بنده نخستين آن مربوط به دانشجويان بورسيه است كه برخي بورس نبوده‌اند. آن بورسيه‌ها از نظر بنده غيرقانوني است. در حالي كه من به بورسيه‌ها كاري ندارم و اين روند را سالم نمي‌دانم، تا به حال زبان نگشوده‌ام و نگفته‌ام كه پسر فلان روحاني، وزير، معاون رييس‌جمهور و... در اين ليست بورسيه‌ها بوده‌اند كه اگر دادگاهي شوم، كاملا آنها را افشا مي‌كنم.
صادقي در جمع دانشجويان دانشگاه اراك گفت: حتي اگر پسر بنده هم خلافي كرده است، مي‌توانند آن را دستگير كنند، حال چه شبانه و چه به شكل‌هاي ديگر. نماينده مردم تهران تاكيد كرد: چندين بار در ايام جنگ تا لب شهادت رفته‌ام و اكنون نيز خوشحال مي‌شوم به اين درجه نايل شوم. صادقي در پايان گفت: بنده در جلسه‌اي كه در شيراز داشتم، اظهارات نسبتا تندي نسبت به رييس قوه‌قضاييه داشتم كه جا دارد در اينجا بابت آن از رييس دستگاه قضا عذرخواهي كنم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون