• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3692 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ آذر

خبر كوتاه

تكليف بازي ايران - هلند هفته آينده مشخص مي‌شود

در شرايطي كه درخشش تيم ملي در سال‌هاي گذشته و قرار گرفتن در رنك اول آسيا باعث شده تا توجه بسياري از تيم‌هاي بزرگ به رويارويي با ايران جلب شود، حالا رسانه‌هاي هلندي از مشخص شدن تاريخ احتمالي اين بازي در فروردين ماه 96 خبر مي‌دهند. پس از سفر مايكل فن پراخ، رييس فدراسيون فوتبال هلند به تهران و عقد تفاهمنامه با همتاي ايراني خود صحبت‌هايي مبني بر ديدار تداركاتي تيم‌هاي ملي دو كشور صورت گرفت. در اين ميان اعضاي ارشد فدراسيون فوتبال هلند با توجه به برنامه‌هاي از پيش تعيين‌شده تيم‌هاي ملي اين كشور در نشست هفته آينده قصد دارند در خصوص برگزاري بازي تداركاتي برابر ايران به بحث و تبادل‌نظر بپردازند. در اين جلسه تصميم‌گيري قطعي درباره زمان و مكان ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و هلند صورت خواهد گرفت.

تغيير ساعت چمپيونزليگ؛ وداع با 23:15

يوفا در يك تصميم جديد اعلام كرده از فصل 2018-2019، بازي‌هاي ليگ قهرمانان در دو زمان 19:00 و 21:00 به وقت اروپاي مركزي برگزار خواهد شد. سال‌هاست بازي‌ها در ساعت 20:45 به وقت اروپاي مركزي برگزار مي‌شوند. از آن فصل به بعد، در هر مرحله گروهي بازي‌ها، دو بازي در ساعت 19 برگزار مي‌شود و شش بازي ديگر در ساعت 21. اين تغييرات ادامه روي سياست‌هاي يوفا در برگزاري يورو ليگ است. تورنمنتي كه در دو زمان مختلف بازي‌هايش برگزار مي‌شوند.

كنايه برانكو به خبرنگاران

روز گذشته در حاشيه مصاحبه برانكو ايوانكوويچ با خبرنگاران در محل تمرين پرسپوليس اتفاق جالب توجهي رخ داد. برانكو در پايان خواست كه يك سوال را از خبرنگاران بپرسد. او از خبرنگاران پرسيد كه اردوي تيم ملي در تعطيلات نيم فصل در دوبي برگزار مي‌شود يا خير كه خبرنگاران اظهار بي‌اطلاعي كردند و برانكو به شوخي به آنها گفت: نمي‌دانيد يا اينكه به شما گفته‌اند در اين باره سوال نكنيد و از تيم ملي، از من چيزي نگوييد و به جايش چپ و راست از رامين رضاييان بپرسيد؟

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون