• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3698 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ آذر

خبر

3 ايراني در بين جانباخته‌ها هستند

11 كشته در تصادف خودروي اتباع غيرمجاز

اعتماد| تصادف شديد دو دستگاه تويوتا وانت حامل اتباع غيرمجاز در جاده خاش به سراوان 11 كشته و 19 مجروح برجاي گذاشت. سه نفر از كشته شده‌هاي اين حادثه كه عصر يكشنبه رخ داد، ايراني و 9 نفر ديگر افغان هستند كه اجسادشان به پزشكي قانوني منتقل شده است. به گفته رييس بيمارستان خاش، 19 مصدوم نيز در بيمارستان امام اين شهر بستري شده‌اند كه حال دو نفر از آنها وخيم است. رضا كرد به ايرنا گفت: در همان ابتداي وقوع حادثه شش دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و امدادرساني بيش از يك ساعت و نيم زمان برد. در اين تصادف 9 نفر در دم جان خود را از دست دادند و دو نفر ديگر هم پس از انتقال به بيمارستان كشته شدند. كرد، محورهاي خاش به سراوان و خاش به زاهدان را عرصه تردد خودروهاي حامل سوخت و قاچاق انسان دانست كه هر از گاهي شاهد وقوع تصادفات مرگبار هستند. در عمليات امدادساني، يك تيم امدادي از هلال احمر نيز حضور داشت كه در كمترين زمان ممكن خود را به محل حادثه رساند. پليس راه خاش علت وقوع حادثه را «سرعت غيرمجاز راننده وانت تويوتاي حامل اتباع غيرمجاز» اعلام كرده و گفته است كه دو دستگاه وانت تويوتا با هم شاخ به شاخ شده بودند.


دستگيري قاتل آتش‌افروز پس از 20 سال

اعتماد| مردي كه متهم است با آتش زدن كارگاهش منجر به كشته شدن دو نفر شده است، پس از 20 سال زندگي مخفيانه در تهران دستگير شد. شهريور 75 وقوع يك فقره حريق عمدي در يكي از خيابان‌هاي تبريز به پليس اطلاع داده شد. آتش به جان يك كارگاه افتاده و مرگ دو كارگر را رقم زده بود. كارآگاهان تلاش خود را براي دستگيري آتش‌افروز آغاز كردند اما نتيجه‌اي نگرفتند تا اينكه پس از 20 سال رسيدگي، سرنخ‌هايي از حضور متهم در تهران به دست آمد. وكيل اولياي‌دم با كسب اطلاع از اين موضوع به پايگاه دهم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه كرد و گفت: متهم فراري، صاحب كارگاه بود و سر تخليه آن با دو مقتول مشكل داشت. روز حادثه براي بيرون كردن آنها، مقداري بنزين در كارگاه ريخت و آنجا را آتش زد به نحوي كه كارگران در آتش سوختند. با ثبت اين شكايت، كارآگاهان پايگاه دهم آگاهي تهران بزرگ وارد عمل شده و پس از مدتي، متهم را در منطقه شهرآرا شناسايي و دستگير كردند. او اما در بازجويي‌ها وقوع حريق را به گردن يكي از مقتولان انداخت و گفت: روز حادثه براي مذاكره با مقتولان به كارگاه رفته بودم اما با هم درگير شديم و يكي از آنها كارگاه را آتش زد و من فقط توانستم خودم را نجات بدهم. به گفته سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ متهم با قرار بازداشت موقت در اختيار پليس تبريز قرار گرفت.


مرگ سه كارگر ساختماني  بر اثر گازگرفتگي

اعتماد| حدود ساعت 10 صبح ديروز خبر مرگ مشكوك سه مرد جوان داخل مسجد حضرت نرگس نبش خيابان فتح 21 از سوي ماموران كلانتري 119 مهرآباد به بازپرس كشيك قتل پايتخت سجاد منافي آذر، بازپرس امور جنايي تهران اعلام شد. سه مرد فوت شده كارگر ساختماني مسجد بودند و شب‌ها در اتاق سرايداري آنجا مي‌خوابيدند كه بر اثر نشت گاز دچار گازگرفتگي شده‌ و فوت كردند. اجساد اين سه نفر براي بررسي علت دقيق مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد و بازپرس امور جنايي تهران دستور داد تا نظريه اداره گاز، كارشناسان آتش‌نشاني و اورژانس درباره اين حادثه مرگبار صادر شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون