• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3701 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي

خبر كوتاه

افتخاري: سلطاني‌فر گفت منصوريان ادامه بدهد

حرف و حديث‌ها درباره بركناري عليرضا منصوريان از هدايت استقلال به اتمام رسيد. آنهم بعداز چندروز پرحاشيه كه شايعات درباره اخراج منصوريان به اوج خود رسيده بود. با اين حال رضا افتخاري، مديرعامل باشگاه استقلال اخيرا جلسه‌اي درباره شرايط تيم با وزير ورزش و جوانان برگزار كرده و مشورت‌هاي لازم را با او درباره شرايط تيم داشته است. افتخاري بعد از جلسه با وزير ورزش هم در تمرين تيم حاضر شده و در جمع اعضاي كادر فني و بازيكنان با اين صحبت‌ها به صورت رسمي به حواشي به وجود آمده پايان داده است: « سلطاني‎فر در اين جلسه تاكيد كرد كه نبايد اجازه دهيد عده‎اي با استفاده از سرمايه‎هاي باشگاه استقلال، در جهت تضعيف سرمربي اين تيم گام بردارند. او گفت كه به منصوريان فرصت دهيد تا برنامه‎هاي خود را در راستاي شكوفايي و سربلندي تيم استقلال اجرايي كند و متقابلا منصوريان هم از مشورت با افراد با تجربه دريغ نكند. هيچ مذاكره‎اي از طرف ما با مربيان داخلي و خارجي صورت نگرفته است. عليرضا منصوريان همچنان به عنوان سرمربي استقلال فعاليت خواهد كرد. اميدوارم هواداران عزيز استقلال همچون گذشته تيم محبوب خود را مورد حمايت قرار دهند. در اين راستا مديريت باشگاه در جهت آماده‌سازي و تقويت تيم براي حضور پرقدرت در آسيا و ليگ برتر از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد. اجازه نخواهم داد افراد غير مسوول در كارهاي اجرايي تيم دخالت كنند. اميدوارم استقلال با تلاش و همدلي بازيكنان و كادر فني و حمايت تماشاگران خود در ادامه مسابقات ليگ و مسابقات آسيايي، بتواند دل هوادارانش را شاد كرده و نتايج به دست آمده در نيم فصل اول را جبران كند.

 

بازرسان فيفا به روسيه مي‌روند
اصلي‌ترين بازديد بازرسان فيفا از روسيه جهت سنجش آمادگي اين كشور براي ميزباني جام كنفدراسيون‌ها اوايل ماه مارس (اسفند ماه 1395) سال 2017 ميلادي صورت خواهد گرفت. بازرسان فيفا قصد دارند در ادامه بازديدهاي برنامه‌ريزي شده خود اوايل ماه مارس ميلادي وارد شهرهاي مسكو، پترزبورگ، كازانو و سوچي به عنوان ميزبان‌هاي جام كنفدراسيون‌ها شوند و گزارش نهايي خود را جهت ارايه به كميته مسابقات فيفا تهيه كنند. اعضاي كميته سازماندهي و برگزاري جام كنفدراسيون‌ها، فيفا و اسپانسرهاي مالي اين رقابت‌ها ماه آينده ميلادي نيز در شهرهاي سوچي و پترزبورگ به بررسي ايستگاه‌هاي تلويزيوني و محل اقامت تيم‌ها خواهند پرداخت. جام كنفدراسيون‌هاي سال 2017 از تاريخ 17 ژوئن تا دوم جولاي در چهار شهر روسيه برگزار خواهد شد.


قطعي شد؛ ايران- مراكش  در ورزشگاه العين
برگزاري ديدار دوستانه ايران و مراكش به بازي قشنگي تبديل شده است، ديداري كه يك روز خبر برگزاري‌اش در ورزشگاه العين منتشر مي‌شود، يك روز محل برگزاري آن نامعلوم است، روز ديگر بازي حذف مي‌شود و در نهايت اينكه قرار شده اين بازي در ورزشگاه «هزاع بن زايد» برگزار شود. «هزاع بن زايد» ورزشگاه اختصاصي تيم العين امارات با گنجايش 22 هزار و 717 نفري است. ورزشگاهي كه گويا به صورت قطعي ميزبان ديدار ايران و مراكش خواهد بود و اين اتفاق در شرايطي رقم مي‌خورد كه هنوز قطعي شدن برگزاري اردوي تيم ملي در دوبي قطعي نشده است. وزارت امور خارجه با برگزاري اردوي تيم‌هاي ايراني در كشورهاي عربي مخالفت كرده و در اين خصوص نامه محرمانه‌اي هم به فدراسيون فوتبال ارسال شده است و همين مساله كمي برگزاري اين اردو را در هاله‌اي از ابهام قرار داد. با اين حال و باتوجه به اينكه سايت فيفا به صورت رسمي محل برگزاري ديدار دوستانه ايران و مراكش را اعلام كرده، گويا تصميم مديران فدراسيون فوتبال براي برگزاري اردو در امارات قطعي شده است. قطعي شدن اين اردو هم يا همراه با دريافت مجوز از وزارت امور خارجه بوده يا اينكه توجهي به اين دستور نشده است. البته اين امكان وجود دارد كه كلا دستور يادشده منتفي شده باشد.

جدايي منتظري از الاهلي؟

پيش از شروع ليگ قطر، پژمان منتظري در بازي تيم ملي مصدوم شد و الاهلي نام او را از ليست خود كنار گذاشت. آنها با اين بازيكن توافق كردند كه ژانويه نامش را وارد ليست تيم كنند اما حالا شواهد نشان مي‌دهد به قول‌شان عمل نمي‌كنند و احتمالا بازيكن ديگري را به جاي منتظري وارد ليست تيم شان مي‌كنند. منتظري در حال حاضر با الاهلي قرار ندارد و در صورتي كه نامش وارد ليست تيم نشود، بايد تيم جديدي را براي ادامه راه انتخاب كند. با توجه به اينكه او نيم فصل بازي نكرده، بعيد به نظر مي‌رسد تيمي قطري خواهان پژمان باشد و به همين دليل او احتمالا به ايران برمي‌گردد. به اين نكته اشاره كنيم كه شايعاتي درباره علاقه استقلال به جذب اين بازيكن شنيده مي‌شود و بايد ديد مدافع خوش اخلاق تيم ملي دوباره پيراهن آبي را مي‌پوشد يا نه.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون