• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3708 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ دي

خبر

مرگ مرد غريبه با سقوط از بالكن طبقه پنجم

اعتماد| زن و شوهري كه يك بار از اتهام قتل مردي غريبه در خانه‌شان تبرئه شده‌اند با اعتراض اولياي دم و رد حكم در ديوان عالي كشور بار ديگر به عنوان متهم تحت محاكمه قرار خواهند گرفت. مقتول، مردي جوان است كه قصد برقراري ارتباط با زن را داشت اما روز حادثه با ديدن شوهرزن به يك‌باره به بالكن طبقه پنجم خانه رفت و با سقوط از ارتفاع 15 متري جان باخت.
رسيدگي به اين حادثه از 10 دي 93 در پي تماس خود متهمان با پليس دماوند آغاز شد. شوهر خانواده به ماموران گفت كه در بازگشت به خانه از سركار، با جسد مقتول روبه‌رو شده كه از بالكن به پايين پريده بود. زن اما جزييات بيشتري تعريف كرد و گفت: «متوفي از مدتي قبل مزاحم من شده و پيشنهاد دوستي داده بود. من گفتم شوهر و دو تا بچه دارم اما او به مزاحمت‌هايش ادامه داد و شماره تماسش را برايم گذاشت. روز حادثه براي خريد از خانه بيرون رفته بودم كه متوجه تعقيب مقتول شدم. او تا كوچه دنبالم آمد و با اصرار وارد خانه‌ام شد. در همين لحظه شوهرم هم به خانه آمد و متوفي با ديدن او سريع به بالكن رفت و خودش را به پايين پرتاب كرد.» اظهارات زن و شوهر، كارآگاهان را قانع نكرد و دادستاني پرونده آنها را با كيفرخواست قتل عمد به دادگاه كيفري 2 استان تهران فرستاد. متهمان در جلسه رسيدگي اظهارات خود را تكرار كردند و سرانجام قضات راي به تبرئه‌شان از قتل و 99 ضربه شلاق براي زن به جرم رابطه نامشروع دادند. اين حكم با اعتراض اولياي دم به ديوان عالي كشور فرستاده و نقض شد تا براي رسيدگي مجدد در اختيار شعبه 11 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي متين راسخ قرار گيرد. جلسه رسيدگي به زودي برگزار مي‌شود.

مادري، نوزاد 5 ماهه‌اش را آتش زد
مهر| پليس شيراز زني را دستگير كرده است كه نوزاد 5 ماهه‌اش را با نفت آتش زد و كشت. متهم 34 ساله پس از دستگيري در روز چهارشنبه تحت بازجويي قرار گرفت و گفت: از همان روزي كه دخترم به دنيا آمد، شرايط مناسبي نداشتم و او را باعث بدبختي‌هايم مي‌دانستم. روز حادثه از گريه‌هايش خسته شده بودم براي همين مقداري نفت رويش ريختم و كبريت زدم. دخترم آتش گرفت و گريه كرد. يك لحظه متوجه شدم چه كاري كرده‌ام، پشيمان شدم و از همسايه‌ها كمك خواستم اما بي‌فايده بود و دخترم فوت كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون