• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3713 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ دي

سرقت با تهديد سلاح از خودروي زنان

اعتماد|  سه سارقي كه به شيوه مسلحانه از خودروي زنان سرقت مي‌كردند در شادآباد شهريار در حالي كه سوار خودروي سمند سفيد سرقتي بودند، دستگير شدند.
در تاريخ سيزدهم آذرماه زن جواني به اداره پليس رفت و گفت كه در بلوار ميرداماد به عنوان مسافركش سوار يك خودروي سمند سفيد رنگ شده و همين كه خودرو حركت كرده سرنشين روي صندلي جلوي خودرو با تهديد اسلحه گوشي، انگشترطلا و 300 هزار تومان وجه نقد و عابربانكي كه 13 ميليون پول نقد در آن بوده را سرقت كرده و در نهايت او را در ميدان آرژانتين رها كرده است. اين زن شماره پلاك خودروي سمند را به پليس داد و بعد از استعلام پليس معلوم شد كه خودرو سرقتي است. اين درحالي است كه در گزارش ديگري به پليس مشخص شد كه سرنشينان اين سمند سفيدرنگ با تهديد اسلحه، خودروي سانتافه سفيدرنگ دو خواهر را نيز سرقت كرده‌اند. ساعتي بعد پليس با اين دو خواهر تماس گرفت و گفت ماشين آنها را در ستارخان پيدا كرده. اما سارقان محتويات داخل ماشين را شامل 400 هزار تومان وجه نقد، مدارك شناسايي، گوشي تلفن همراه و... سرقت كرده بودند. در ادامه رسيدگي به پرونده وقوع سرقت‌هاي مسلحانه به وسيله سرنشينان خودرو سمند سفيد رنگ كارآگاهان اطلاع پيدا كردند كه سرقت‌هاي مسلحانه‌اي از رانندگان خانم و به شيوه ايجاد تصادف سوري در سطح شهر تهران و اين‌بار با يك دستگاه خودرو مگان مشكي انجام شده است. يكي از شاكيان به پليس گفت: در اتوبان حقاني در حال حركت بودم كه يك خودروي مگان مشكي رنگ با دو سرنشين به سمتم آمدند و با من تصادف كردند. وقتي براي بررسي ميزان خسارت ماشينم بيرون آمدم سرنشين‌هاي خودرو با تهديد اسلحه وسايلم را سرقت كردند و بعد سوار ماشين‌شان شدند و فرار كردند.
پليس بعد از شناسايي تعدادي از شاكياني كه اغلب آنها زن بودند و به همين شيوه مورد سرقت قرار گرفته بودند توانست سمند سرقتي را در يكي از كوچه‌هاي فرعي شادآباد در شهريار پيدا كند. سرانجام در تاريخ چهاردهم دي ماه دو جوان 25 و 30 ساله هنگامي كه قصد سوار شدن به سمند سفيد را داشتند دستگير شدند. در همان بازجويي‌هاي اوليه از اين دو، يك قبضه سلاح كمري كشف شد. در بازرسي از مخفيگاه سعيد و علي كه داراي نسبت خانوادگي (دايي و خواهرزاده) با يكديگر نيز هستند، مدارك شناسايي و اموال تعدادي از مالباختگان پيدا شد. اين دو نفر در همان تحقيقات به سرقت سمند سفيد رنگ از شهرستان رامسر و همچنين سرقت مسلحانه خودرو مگان مشكي رنگ اعتراف كردند. سومين عضو گروه كه حامد نام داشت و دوست علي،  26 ساله بود دستگير شد. سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي تهران بزرگ گفت: يك دستگاه خودرو مسروقه ريو داراي سابقه سرقت به شيوه مسلحانه نيز از سارقان در منطقه خليج فارس كشف شد. با توجه به اعتراف صريح متهمان به ده‌ها فقره سرقت مسلحانه در مناطق غرب و شمال غرب تهران به ويژه از شهروندان خانم، از همه شاكيان و مالباختگاني كه به اين شيوه مورد تهديد و سرقت قرار گرفتند دعوت مي‌شود تا براي پيگيري شكايات خود و شناسايي متهمان به نشاني اداره يكم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون