• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3720 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي

كشف جسد در حاشيه جاده

ايرنا| شامگاه جمعه جسد يك مرد 45 ساله در حاشيه جاده روستاي سرخ‌آباد شهر همدان كشف شد. رييس پليس آگاهي استان همدان گفت: جمعه شب گزارش رها شدن جسد يك مرد در كنار جاده به عوامل پليس اطلاع‌رساني شد. سرهنگ رضا زارعي افزود: پس از حضور تيم پليس آگاهي در سر صحنه مشخص شد اين فرد بر اثر سانحه رانندگي جان خود را از دست داده است. راننده  يك وسيله نقليه پس از برخورد با اين فرد از محل متواري شده است. با اين وجود، جسد اين مرد ميانسال تحويل پزشكي قانوني شده و پرونده آن در دست پيگيري است.

 

جزييات بيشتر واژگوني اتوبوس سربازان در ني‌ريز

باشگاه خبرنگاران| رييس مركز كنترل ترافيك از واژگوني مرگبار يك دستگاه اتوبوس خبر داد. سرهنگ نادر رحماني گفت: در روز جمعه در محور سيرجان كيلومتر 40، يك دستگاه اتوبوس به دليل خروج از جاده از مسير خود واژگون شد، اتوبوس از شيراز مسافرگيري كرده و قصد رفتن به كرمان را داشته است كه در بين راه حادثه آفرين شد. در اين اتوبوس كه 24 سرنشين داشت، فقط 18 نفر سرباز بودند و از اين بين يك سرباز مجروح شده و 3 مجروح ديگر مسافران معمولي اتوبوس بودند، همچنين يك سرنشين كه خانم بود در دم جان باخت. رييس مركز كنترل ترافيك راه‌هاي كشور در پايان با اشاره به علت وقوع اين حادثه گفت: كارشناسان پليس با حضور در صحنه، علت اين حادثه را تخطي از سرعت مطمئنه از سوي راننده اتوبوس اعلام كردند.


بازداشت كلاهبردار پيامكي با 23هزار شاكي

مهر| فردي كه از طريق ارسال پيامك در فضاي مجازي بيش از 6 ميليارد ريال از 23 هزار نفر كلاهبرداري كرده بود، در شهرستان چرداول دستگير شد. فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: به دنبال وقوع چندين فقره كلاهبرداري پيامكي از شهروندان در شهرستان چرداول كارشناسان پليس موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. بررسي‌هاي اوليه پليس مشخص كرد متهم با ارسال پيامكي با اين مضمون كه «شما برنده قرعه كشي شده‌ايد و نياز است براي دريافت جايزه مبلغي را به حساب واريز كنيد» از طعمه‌هاي خود كلاهبرداري مي‌كرد. سردار نورعلي ياري افزود: متهم در يكي از بخش‌هاي شهرستان چرداول شناسايي، دستگير و تحويل مراجع قضايي شد. تحقيقات پليس نشان مي‌دهد اين فرد به همين شيوه در سه استان بزرگ كشور اقدام به كلاهبرداري پيامكي از مردم كرده است. متهم تاكنون از 23 هزار نفر و در مجموع بيش از 6 ميليارد ريال به همين شيوه كلاهبرداري كرده است.

 

برخورد اتوبوس شركت واحد با سه موتوسيكلت در پياده‌رو
مهر| ظهر ديروز يك دستگاه اتوبوس با سه دستگاه موتوسيكلت در پياده روي يك مغازه در خيابان مطهري برخورد كرد. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني تهران گفت: اين اتوبوس درابتداي خيابان ميرزاي شيرازي پس از برخورد با ۳ موتوسيكلت از مسير خود منحرف شده و پس از ورود به پياده رو با كركره يك مغازه برخورد كرده است. اين اتوبوس مسافر نداشت و متعلق به يك شركت مسافربري خصوصي بود. سيدجلال ملكي افزود: سه موتوسيكلت در محدوده پياده رو پارك بودند كه هيچ كدام راكب نداشتند و مغازه نيز در آن زمان بسته بود.


مرگ زن سالخورده در شعله‌هاي آتش‌
فارس| مدير منطقه دوم عمليات آتش‌نشاني مشهد از مرگ يك زن سالخورده در آتش‌سوزي يك منزل مسكوني در اين شهر خبر داد و گفت: اين حادثه روز شنبه در خيابان 70 متري در منطقه خواجه ربيع رخ داد. ابوالفضل تيموري با بيان اينكه در زمان رسيدن آتش‌نشانان نيمي از اين منزل زير آتش رفته بود، افزود: يك زوج سالخورده در ميان شعله‌هاي آتش و دود محبوس شده بودند كه به بيرون منتقل شدند. پس از معاينه اين افراد توسط اورژانس مرگ زن مسن تاييد شد و همسر وي نيز كه داراي معلوليت از ناحيه پا و چشم بود به دليل سوختگي و دودگرفتگي به بيمارستان انتقال يافت. او با اشاره به انتقال جسد به پزشكي قانوني گفت: علت دقيق وقوع آتش‌سوزي در دست بررسي است.


3 كشته  در واژگوني خودرو
ايرنا| واژگوني يك دستگاه سواري كيا در محور سراوان - خاش سه كشته و سه مجروح برجا گذاشت. فرمانده پليس راه شمال سيستان و بلوچستان گفت: در ساعت 2 و 45 دقيقه بامداد شنبه در كيلومتر 85 راه سراوان - خاش، يك دستگاه خودروي سواري كيا به دليل ناتواني راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از خواب‌آلودگي از جاده منحرف و واژگون شد كه بر اثر آن سه نفر كشته و سه نفر ديگر مجروح شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون