• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3721 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ دي

خبر روز

رنجنامه فاطمه هاشمي در هفتمين روز درگذشت آيت‌الله
دلم مي‌سوزد براي روزي كه بودي و مقابل آن همه دروغ و تهمت ما را به صبر فرامي‌خواندي

فاطمه هاشمي، دختر آيت‌الله در هفتمين روز پدرش با يادآوري رنج‌ها، اهانت‌ها و زخم‌هاي روحي كه او از مخالفانش متحمل شد رنجنامه‌اي نوشت. به گزارش ايران آنلاين، كه در آن آمده است: فقط دو روز طول كشيد از زماني كه نمي‌توانستم چشم از خنده‌هاي شيرينت بر سر سفره عقد نوه‌ات ليلي بردارم تا وقتي بالاي سرپيكر بي‌جانت، در حال جان دادن بودم.كاش همان موقع كه از هوش رفتم مي‌آمدي و مرا با خود مي‌بردي. مي‌دانستي دخترت طاقت اين همه رنج و غربت را ندارد؟مي‌دانستي فاطمه‌ات نمي‌تواند جاي خالي تو و رنج‌ها و مظلوميت‌هايت را ببيند و تاب بياورد؟اين روزها كه همه از تو مي‌گويند، بيشتر دلم مي‌سوزد براي وقتي كه بودي و زخم زبان مي‌شنيدي، بودي و تهمت و دروغ به تو مي‌بستند و بودي و صبر مي‌كردي.نه تنها خود صبور بودي كه ما را هم تسكين مي‌دادي و بار غم و تشويش‌مان را سبك مي‌كردي همانند تو، صبر مي‌كنم. آنقدر صبر مي‌كنم تا صبر هم از صبرم خسته شود.
باباجانم
با تمام وجودم مي‌خواهم يكدفعه بلندشوم و ببينيم همه اينها خواب بوده است، نه فقط مرگت، بلكه دق دادنت، آزارت و شكستن قلبت كه جز مهرباني در آن نبود. پدر عزيزم بيا و مانند عمري كه مهربانانه مرا نوازش و غمخواري مي‌كردي، در آغوش بگير. بگذار به‌جاي آنكه جسد بي‌جانت و قبر سردت را بغل كنم، در آغوش پرمهرت اينقدر بگريم تا آرام شوم. طاقت ندارم ببينم آنان كه رنجت دادند، مرثيه‌خوانت شوند. طاقت ندارم بدون تو و با خاطره زخم‌هاي دلت زندگي كنم. بيا و مرا با خود ببر كه باور نمي‌كنم بدون تو مانده‌ام.

آيت‌الله هاشمي يك انسان متفكر بود
استاندار فارس با بيان اينكه آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني سردار سازندگي و يك انسان متفكر بود و در ذهن ملت ايران هر وقت صحبت از آباداني و عمران و توسعه باشد نام وي بلافاصله تداعي مي‌شود، افزود: وي گشاينده انسدادهاي پيش روي مردم و انقلاب بود و اميدواريم كه مشي او كه مشي وحدت و اعتدال بود، هر روز حاميان بيشتري داشته باشد. افشاني ادامه داد: بايد همه ما به اين نقطه برسيم كه براي اداره بهتر كشور بايد مجموعه نيروهاي اين سرزمين در كنار هم قرار گيرند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون