• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3721 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ دي

خبر كوتاه

شانس اصلي قهرماني در ليگ جزيره از نگاه آنري
تاتنهام با پيروزي پر گلي كه برابر وست برومويچ به دست آورد، موقتا به رده دوم جدول رده‌بندي رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس صعود و فاصله هفت امتيازي خود با چلسي صدرنشين را حفظ كرد. اسطوره آرسنال كه اكنون به عنوان دستيار سرمربي تيم ملي فوتبال بلژيك فعاليت مي‌كند، در مورد قهرمان اين فصل ليگ انگليس صحبت كرد. تيري آنري به ستايش از تاتنهام پرداخت و گفت: بايد اعتراف كنم تاتنهام اين شانس را دارد كه نخستين قهرماني خود در ليگ برتر انگليس را به دست آورد. اين تيم بسيار خوب بازي مي‌كند و از شانس‌هاي اصلي قهرماني است. چرا تاتنهام قهرمان نشود؟ اين تيم مي‌تواند برابر هر تيمي بازي را كنترل كند. آنها چلسي مدعي را شكست دادند.
بازيكنان تاتنهام بسيار هماهنگ و پر تلاش بازي مي‌كنند. قبول دارم تاتنهام بازي‌هاي سختي پيش رو دارد اما اين تيم قدرتمند است. آنها منچسترسيتي را هم شكست دادند و توانستند به روند شكست ناپذيريي چلسي پايان بدهند. تنها تيمي‌هايي كه مي‌توانند تاتنهام را شكست بدهند، ليورپول و منچستريونايتد هستند.

 

مهدوي‌كيا: من عزت‌اللهي را به هامبورگ توصيه نكردم
اخباري درباره پيوستن سعيد عزت‌اللهي به هامبورگ شنيده شده است. در اين اخبار آمده كه مهدي مهدوي‌كيا يكي از بهترين بازيكنان چند سال اخير هامبورگ به سران اين باشگاه توصيه كرده تا عزت‌اللهي را به خدمت بگيرند. در اين رابطه خبرنگار مورگن‌پست به سراغ مهدوي‌كيا رفت تا درباره اين موضوع با او صحبت كند. مهدوي‌كيا نيز در پاسخ به اخبار منتشر شده درباره توصيه به باشگاه هامبورگ درباره جذب سعيد عزت‌اللهي، گفت: من البته سعيد عزت‌اللهي را به خوبي مي‌شناسم و مدت‌هاست او را زيرنظر دارم. او بازيكن قدبلندي است كه روي ضربات سر خيلي خوب است و از لحاظ تكنيكي نيز شرايط خوبي دارد ولي من اطلاعي درباره علاقه باشگاه هامبورگ به عزت‌اللهي ندارم. من او را به باشگاه هامبورگ توصيه نكردم. اين كار من نيست كه بخواهم بازيكني را به باشگاه هامبورگ توصيه كنم. همين‌طور باشگاه هامبورگ از من سوال نكرده كه بازيكني را به آنها توصيه كنم. با اين حال بايد بگويم كه عزت‌اللهي بازيكن فيكس تيم ملي ايران است كه در اين سن كم توانسته به جايگاه ثابت در تيم ملي ايران برسد. از تيم‌هاي ترابوزان اسپور تركيه، استوك‌سيتي انگليس و هامبورگ به عنوان مشتريان سعيد عزت‌اللهي در رسانه‌ها نام برده شده بود. قرارداد سعيد عزت‌اللهي با روستوف در نيم‌فصل به پايان رسيده و او براي ماندن در تركيب ثابت تيم ملي در بازي‌هاي مقدماتي جام جهاني به دنبال پيوستن به تيمي است كه بتواند بيشتر فرصت حضور در زمين را داشته باشد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون