• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3723 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ دي

قتل دو پسربچه توسط نامادري

ميزان| دو پسربچه در گيلان با ضربه‌هاي چاقوي نامادري خود كشته شدند. زن جوان براي صحنه‌سازي، خانه را آتش زده بود اما ماموران با بررسي صحنه جرم به او مظنون شده و دستگيرش كردند. مدير روابط عمومي دادگستري گيلان درباره قتل اين دو كودك 5/2 و 7 ساله كه هفته گذشته رخ داده است، گفت: نامادري اين كودكان پس از دستگيري منكر قتل شد اما پس انجام تحقيقات فني اعتراف كرد و گفت براي اينكه وانمود كند مرگ بچه‌ها به دليل آتش سوزي بوده، خانه را هم آتش زده است. محمد رحيمي به انگيزه متهم براي ارتكاب قتل‌ها اشاره‌اي نكرد اما كارآگاهان بازجويي‌هاي خود را براي كشف انگيزه متهمه ادامه مي‌دهند.

نجات 18 نفر از تله‌كابين معلق بين زمين و آسمان
اعتماد| نيروهاي هلال احمر و آتش‌نشاني البرز، 18 نفر را كه به دليل نقص فني تله‌كابين ديزين بين زمين و آسمان گرفتار شده بودند از خطر جاني نجات دادند. مديرعامل جمعيت هلال احمر البرز علت حادثه را «قطع جريان برق تله كابين» اعلام كرد و گفت: «اين حادثه ساعت 14:50 سه‌شنبه رخ داد و يك ربع بعد به هلال احمر و آتش‌نشاني اطلاع داده شد. به دليل قطع جريان برق، تله كابين از كار افتاده و 18 نفر بين زمين و آسمان گرفتار شده بودند كه امدادگران و نيروهاي آتش نشاني، پس از وصل كردن جريان برق، همه آنها را تخليه كردند. » به گفته ناصر چرخساز در اين حادثه به كسي آسيبي وارد نشد و همه سرنشينان به سلامت نجات داده شدند.


دستگيري 3 قاتل فراري در شرق تهران
پليس| سه قاتل فراري از جمله مردي كه زنش را كشته بود، در عمليات پليس شرق تهران دستگير شدند. سردار عبدالرضا ناظري، فرمانده انتظامي شرق استان تهران گفت: در روزهاي اخير خانمي در پاكدشت توسط همسرش كشته شده بود كه توانستيم قاتل را در كمتر از 24 ساعت دستگير كنيم. دو قتل ديگر هم در پيشوا و جنوب تهران انجام شده بود كه قاتلانش در عمليات‌هاي جداگانه پليس به دام افتادند.

دستگيري 11 عامل تيراندازي
ركنا| 11 عامل تيراندازي در بندر ماهشهر از سوي پليس دستگير شدند. عليرضا آقاجري، دادستان عمومي و انقلاب بندر ماهشهرگفت با انجام چندين بازرسي، 11 متهم تيراندازي‌هاي اخير دستگير و روانه زندان شدند. در اين بازرسي‌ها از خانه متهمان، دو قبضه اسلحه جنگي كلاشينكف و يك قبضه كلت كمري نيز كشف شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون