• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3728 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۵ بهمن

خبركوتاه

جزييات جديد ثبت نام بيمه كارگران ساختماني اعلام شد
ايلنا| تمامي كارگران ساختماني در صورت دسترسي به اينترنت مي‌توانند نسبت به ثبت نام خود در سامانه خدمات حمايتي جمهوري اسلامي ايران اقدام كنند و در غير اين صورت مي‌توانند ثبت نام خود را از طريق كافي نت‌ها يا انجمن‌هاي صنفي انجام دهند.  افرادي كه در اين سامانه ثبت‌نام كرده‌اند و براي دريافت خدمت حايز شرايط شده‌اند از طريق انجمن‌هاي صنفي كارگران ساختماني به صورت رايگان مورد بازرسي ميداني قرار مي‌گيرند. درصورتي كه براساس مستندات مربوطه احراز اشتغال آنها تاييد نهايي شود، تحت پوشش بيمه تامين اجتماعي قرار گرفته يا در صورتي كه پيش‌تر از اين بيمه استفاده مي‌كردند بيمه آنها تداوم مي‌يابد.

تغيير اقليم خطري جدي براي محيط زيست ايران است
رييس سازمان حفاظت محيط زيست با اشاره به افزايش8/1 درجه‌اي دما در ايران طي 30 سال اخير گفت: تغيير اقليم به خطري جدي براي عرصه‌هاي طبيعي و محيط زيست كشور تبديل شده است. به گزارش روابط عمومي حفاظت محيط زيست ايلام، معصومه ابتكار در نشست شوراي اداري استان ايلام اظهار كرد: اين مساله در سال‌هاي اخير به شكل افزايش آتش سوزي‌ها، بروز سيلاب‌هاي مخرب، كاهش بارندگي و خشكيدگي درختان به ويژه در رشته كوه‌هاي زاگرس خود را نشان مي‌دهد، ضمن اينكه بر اساس ارزيابي‌هاي صورت گرفته ميزان دما در 30 سال اخير به نسبت دوره‌هاي مشابه 8/1درجه افزايش يافته و كاهش 20 درصدي بارندگي را در ايران به دنبال داشته است.
 
فرمانداري مانع تخريب علاءالدين شد
اسماعيل دوستي، عضو اصلاح‌طلب شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اينكه در حادثه پلاسكو شهرداري در ساختمان پلاسكو فقط وظيفه اخطار داشت، گفت: شهرداري به تنهايي توان پلمب اين ساختمان را نداشت به علت اشتغال زيادي از ناحيه اين ساختمان صورت گرفته بود. شهردار تهران چند سال پيش آمد و گفت پلاسكو ناايمن است و به تنهايي نمي‌توانم آنجا را پلمب كنم چون قانون به من اين اجازه را نمي‌دهد. خود بنده در كميسيون ماده 100 حكم تخريب طبقه هفتم علا‌ءالدين را دادم اما مقاومت مي‌شود و اجازه تخريب نمي‌دهند. بعد از مدت‌ها با كلي رفتن و آمدن و چون مالك خودش تخريب را انجام نداد با حكمي كه از دادستاني گرفته‌ايم و شهرداري وارد عمل شده است، حتما طبقه هفتم را تخريب مي‌كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون