• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3732 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ بهمن

رييس فدراسيون واليبال به عنوان جايگزين سجادي معاون وزير ورزش شد

داورزني: فعلا در هر دو سنگر خدمت مي‌كنم

مسعود سلطاني‌فر، وزير ورزش و جوانان ايران در حكمي با تقدير از زحمات نصرالله سجادي، محمدرضا داورزني را به عنوان معاون جديد ورزش قهرماني و حرفه‌اي اين وزارتخانه منصوب كرد. پيش از اين رباب شهريان با بازنشسته شدن از اين وزارتخانه رفت و فريبا محمديان جايگزين وي شد. زمزمه‌هاي تغيير معاونت ورزش حرفه‌اي و قهرماني پيش‌تر نيز مطرح شده بود. معرفي ماندانا رسولي به عنوان مديركل دفتر بين‌الملل و انتخاب نيك‌بين به عنوان جايگزين گرشاسبي در حوزه وزارتي نيز ديگر تغييراتي بود كه در وزارت ورزش و در زمان سلطاني فر ايجاد شده است.
محمدرضا داورزني در چهار استان كردستان، سمنان، كرمانشاه و خراسان به عنوان مديركل تربيت‌بدني مديريت داشته است، مديركل هماهنگي امور استان‌ها و مشاور رييس سازمان، رييس فدراسيون سواركاري و چوگان، مديرعامل موسسه فرهنگي ورزشي صنام و كسب عنوان قهرماني باشگاه‌هاي آسيا در رشته واليبال و بسكتبال، عضويت در هيات‌مديره بسيج ورزش كشور، مديرعامل موسسه فرهنگي ورزشي پيكان، قائم مقام تربيت‌بدني سپاه، مسوول آموزش‌هاي رزمي رزمندگان اسلام، مسوول تربيت‌بدني سپاه كشوري و تاسيس دانشكده تربيت‌بدني دانشگاه امام حسين(ع) بخشي از سوابق مديريتي معاون جديد ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش و جوانان است.
محمدرضا داورزني از سال 1385 رييس فدراسيون واليبال جمهوري اسلامي ايران است و عضو هيات رييسه كنفدراسيون واليبال آسيا و عضو دپارتمان ليگ جهاني است. در زمان رياست وي تيم ملي واليبال مردان ايران بعد از ۵۲ سال به المپيك راه يافت. همچنين صعود به ليگ جهاني واليبال و عملكرد خوب در اين بازي‌ها طي چند سال متوالي موجب صعود ايران به رتبه هفتم رده‌بندي واليبال دنيا شده است.

آقاي رييس، از واليبال جدا نمي‌شود
بعد از اعطاي حكم داورزني توسط وزير ورزش و جوانان، زمزمه‌هايي به گوش مي‌رسد مبني بر اينكه محمود افشاردوست، دبير فدراسيون يا ضيايي به ‌عنوان سرپرست فدراسيون واليبال انتخاب شوند و اين فدراسيون توسط يك سرپرست اداره شود، اما محمدرضا داورزني در گفت‌وگويي كوتاه در اين خصوص اظهار داشت: فعلا در هر دو سنگر خدمت مي‌كنم. داورزني در پاسخ به اين سوال كه براي معاونت ورزش قهرماني وزارت ورزش و فدراسيون واليبال چه برنامه‌اي دارد، گفت: ترجيح مي‌دهم در اين باره بعدا صحبت كنم.

افشاردوست: دوست نداشتم داورزني برود؛ حتما بالادستي‌ها خير ورزش را مي‌خواهند
محمود افشاردوست، دبير فدراسيون واليبال در واكنش به معرفي داورزني به عنوان معاون جديد ورزش قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش اظهار داشت: به شخصه به عنوان يك واليباليست اصلا راضي نبودم كه آقاي داورزني از فدراسيون برود و اميد داشتم تا المپيك بعدي در فدراسيون واليبال حضور داشته باشد چرا كه تمام برنامه‌ريزي‌هاي ما براي المپيك 2020 است و بهتر بود كه خودشان بالاي سر كار بودند. حتما بالادستي‌ها خير ورزش را مي‌خواهند. ايشان جزو مديران باكفايت و ارشد ورزش هستند و بالايي‌ها به اين نتيجه رسيدند كه وي مي‌تواند در وزارت ورزش مثمرثمر باشد.
دبير فدراسيون واليبال در واكنش به اين سوال كه تكليف انتخاب سرمربي تيم ملي چه مي‌شود، تصريح كرد: كار انتخاب سرمربي تيم ملي طبق روال انجام مي‌شود و مشكلي بابت عدم حضور داورزني در فدراسيون واليبال وجود ندارد. افشاردوست در پاسخ به اين سوال كه با شما براي سرپرستي فدراسيون صحبتي شده است، اعلام كرد: نه هيچ صحبتي نشده است و با آقاي داورزني صحبتي نكرده‌ام و نمي‌دانم كه ايشان قرار است همزمان در دو پست حضور داشته باشند يا فقط در وزارت ورزش باشند. احتمال مي‌دهم كه آقاي داورزني به عنوان سرپرست در فدراسيون واليبال حضور داشته باشند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون