• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3742 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ بهمن

ويژه

130 ميليون مترمكعب گاز در خراسان رضوي مصرف شد

مديرعامل شركت گاز خراسان رضوي گفت: طي 72 ساعت گذشته 130 ميليون مترمكعب گاز در بخش‌هاي مختلف استان مصرف شده است.  سيدحميد فاني در گفت‌وگو با خبرنگار «اعتماد» در مشهد با اشاره به تامين گاز بيش از دو ميليون مشترك توسط اين شركت افزود: طي سه روز گذشته 130 ميليون مترمكعب گاز در بخش‌هاي مختلف خانگي و عمومي، تجاري و صنعتي و حمل و نقل مصرف شده است.


بهره‌برداري از پروژه‌هاي گازرساني به ۱۱ روستاي ششتمد سبزوار

 با حضور معاون هماهنگي امور استانداري خراسان رضوي، مديرعامل شركت گاز استان و جمعي از مديران محلي سبزوار، عمليات گازرساني به ۱۱ روستاي بخش ششتمد اين شهرستان به بهره‌برداري رسيد. به گزارش خبرنگار اعتماد در مشهد، مديرعامل شركت گاز استان در آيين بهره‌برداري از پروژه‌هاي گازرساني به ۱۱ روستاي ششتمد سبزوار گفت: با افتتاح اين پروژه روستاهاي كلاوشك، حسن‌آباد، علي‌آباد، كيذقان، پادر، بجدن، ابراهيم‌آباد، حسين‌آباد، عزيزآباد، جنبذ و سررود بخش ششتمد اين شهرستان به شبكه سراسري گاز كشور متصل شدند.


افتتاح دبستان ۱۵ كلاسه دخترانه با مشاركت بانك ملت در استان كردستان

 بانك ملت در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود، در ساخت يك مدرسه ديگر در منطقه‌اي محروم در استان كردستان مشاركت كرد.   به گزارش روابط عمومي بانك ملت، دبستان ۱۵ كلاسه دخترانه اهدايي از سوي بانك ملت در شهرستان ديواندره همزمان با دهه مبارك فجر، با حضور استاندار كردستان و نمايندگان اين استان در مجلس شوراي اسلامي، به صورت رسمي به بهره‌برداري رسيد.  بر اساس اين گزارش، بانك ملت با هدف كمك به توسعه علم و دانش در مناطق محروم كشور در ساخت ۶۳ مدرسه با سازمان توسعه، نوسازي و تجهيز مدارس، مشاركت كرده است.


 تجديد ميثاق مديران ارشد بانك ملت با آرمان‌هاي امام راحل(ره)
 مديران ارشد بانك ملت با حضور در مرقد مطهر بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي، با آرمان‌هاي امام راحل(ره) تجديد ميثاق كردند.  به گزارش روابط عمومي بانك ملت، مديرعامل و جمعي از مديران ارشد اين بانك با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خميني(ره) و اهداي تاج گل، ياد و خاطره رهبر فقيد انقلاب اسلامي را گرامي داشتند.  مديران ارشد بانك ملت همچنين با حضور بر سر مزار شهيدان انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس در بهشت زهرا(س) و نثار شاخه گل و فاتحه، ياد و خاطره رشادت‌ها و دلاوري‌هاي آنها را زنده نگه داشتند.


در ايام‌الله دهه مبارك فجر
بيمه البرز در بروجرد و خرم‌آباد شعبه افتتاح كرد
با فرا رسيدن سي و نهمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، شركت بيمه البرز شعبه خود را در شهرستان بروجرد افتتاح كرد. سيد رسول تاجدار، مديرعامل بيمه البرز پس از افتتاح شعبه بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگاران تسريع در خدمت‌رساني به هموطنان بروجردي را از اهداف تاسيس شعبه بروجرد بيمه البرز عنوان كرد و گفت: براي تامين رفاه حال شهروندان بروجردي بيمه البرز پنجاه و چهارمين شعبه خود را در يك فضاي بسيار مناسب در اين شهرستان تاسيس كرد و هم‌اكنون آماده ارايه بهترين خدمات بيمه‌اي به هموطنان خود در اين شهرستان هستيم.
در سي‌وهشتمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران، ساختمان جديد شركت بيمه البرز در خرم‌آباد استان لرستان با حضور مديرعامل، رييس هيات‌مديره و اعضاي هيات‌مديره اين شركت افتتاح شد. به گزارش روابط عمومي بيمه البرز، مديرعامل اين شركت پس از مراسم افتتاح ساختمان جديد شعبه خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگاران، استان لرستان را از جمله استان‌هاي برخوردار از منابع طبيعي برشمرد و گفت: با توجه به دارا بودن 12 درصد منابع آبي كشور و وجود آثار باستاني مربوط به سه دوره پيش از اسلام در استان لرستان‌، به لحاظ صنعت توريسم فعاليت‌هاي زيادي مي‌توان در اين استان انجام داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون