• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3743 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

نرخ كوتاهي موي سر، چند؟

با نزديك شدن به روزهاي پاياني سال، علاوه بر كالاهاي متفاوت، تقاضا براي خدمات متفاوت نيز افزايش مي‌يابد. بنابراين اطلاع از نرخ اين خدمات مي‌تواند در تنظيم نوع تقاضا موثر باشد. رييس اتحاديه آرايشگران مردانه تهران ضمن اعلام نرخ‌ مصوب انواع خدمات در آرايشگاه‌ها گفت: به دليل مخالفت وزارت صنعت با افزايش نرخ در آرايشگاه‌هاي مردانه، طي دو سال اخير نرخ رسمي از طرف اتحاديه اعلام نشده‌ كه باعث هرج و مرج در بازار آرايشگران شده‌ است. مصطفي گواهي با اشاره به افزايش نرخ آرايشگران مردانه در آستانه شب عيد، گفت: از سال ۱۳۹4 – ۱۳۹3 كه آخرين قيمت مصوب اتحاديه اعلام شد تاكنون قيمت ديگري اعلام نكرده‌ايم.
هر آرايشگاه، يك قيمت
رييس اتحاديه آرايشگران مردانه تهران ضمن انتقاد از وزارت صنعت، سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان و سازمان تعزيرات حكومتي، اظهار كرد: هزينه آب و برق، بيمه، كارگر و... افزايش يافته است، اما آرايشگران مردانه اجازه افزايش نرخ خدمات را نداشته‌اند به همين دليل دو سال است كه اتحاديه نرخ تعيين نكرده است.
او با اشاره به هرج و مرجي كه در بازار آرايشگران به دليل اعلام نشدن نرخ مصوب جديد به وجود آمده است، ادامه داد: وقتي همه هزينه‌ها افزايش يافته است ولي نرخ مصوب همان نرخ قبلي است باعث مي‌شود آرايشگر به دليل پوشش دادن هزينه‌هايش مانند هزينه اجاره مغازه، بيمه و... نرخ بالاتري را به مشتري اعلام كند كه اين به دليل مخالفت وزارت صنعت، معدن و تجارت با افزايش نرخ اتحاديه است.
نرخ مصوب اتحاديه كه مربوط به سال 94-93 است و پس از آن اتحاديه افزايش نرخ مصوبي نداشته‌ است كه جدول زير بر اساس قيمت‌هاي مصوب طي دو سال است و خدمات اضافي با توافق طرفين انجام مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون