• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3745 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

ويژه

ارتقاي رتبه كارگزاري بانك صنعت و معدن
نجارزاده، نماينده بانك صنعت و معدن و رييس مجمع شركت كارگزاري بانك صنعت و معدن گفت: رتبه اين شركت در واحدكالايي كارگزاري از (ب) به (الف) ارتقا يافت. وي كه از اهم فعاليت‌هاي شركت كارگزاري بانك صنعت و معدن، مربوط به سال مالي منتهي به ٣٠ آذرماه سال ٩٥ سخن مي‌گفت، افزود: اين شركت توانسته است در مدت ياد شده به بازدهي بالاتر از شاخص در صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري صنعت و معدن و كوثر دست يابد.


افتتاح شركت بهاران با تسهيلات بانك صنعت
شركت بهاران پيمان گلستان با بهره‌مندي از تسهيلات بانك صنعت و معدن و طي مراسمي با حضور معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه كشور، استاندار گلستان، رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مقامات استاني و جمع كثيري از مديران صنايع به بهره‌برداري رسيد.

رونمايي از سامانه صندوق امانات بانك ملت
 نخستين سامانه متمركز صندوق امانات الكترونيك كشور در بانك ملت با حضور عليرضا لگزايي، عضو هيات‌مديره و قائم‌مقام مديرعامل اين بانك، در محل مديريت شعب منطقه يك تهران رونمايي شد.
به گزارش روابط عمومي بانك ملت، در فاز نخست مشتريان اين بانك در استان‌هاي تهران، فارس، خراسان رضوي، آذربايجان شرقي، قم، اردبيل و بوشهر مي‌توانند از اين خدمت جديد و متمايز برخوردار شوند.


تامين نياز بازار منطقهاز سوي سايپا و سيتروئن
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در نشست مشترك با مديرعامل شركت سيتروئن گفت: همكاري دو شركت سايپا و سيتروئن مي‌تواند علاوه بر تامين نياز داخلي، در بازارهاي منطقه‌اي نيز پاسخگوي نياز كشورهاي هدف در منطقه باشد. ليندا جكسون، مديرعامل شركت سيتروئن فرانسه در راس هياتي از سايپا بازديد كرد و در نشستي با مهدي جمالي، مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به تبادل نظر در خصوص همكاري‌هاي مشترك پرداخت.
در اين جلسه مشترك، دكتر مهدي جمالي گفت: سايپا خاطرات خوبي با سيتروئن دارد و اميدوارم در اين همكاري جديد بتوانيم آن خاطرات گذشته را تكرار كنيم. وي افزود: در خاطرات مردم ايران خاطره خوب محصول زانتيا نيز وجود دارد كه اگر چه مي‌توانست پايان بهتري داشته باشد ولي به هرحال خوشحالم از حضور و همكاري با شركت سيتروئن و اميدوارم بتوانيم با هم فرصت‌هاي خوبي در بازار داخلي و بازار منطقه فراهم كنيم. جمالي گفت: سايپا كاشان جزو بهترين فرصت‌ها در صنعت خودروي ايران است كه توسط متخصصان ايراني شركت سايپا طراحي و به مرحله اجرا در آمده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون