• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3748 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ بهمن

خبر روز

درگيري خونين 2 بدنساز
ميزان| درگيري لفظي و تيراندازي بين 2 مرد در يكي از خيابان‌‌هاي قم منجر به مرگ يكي از طرفين درگيري شد. حوالي ساعت 21 شب گذشته، درگيري دو مرد در خيابان 17 شهريور، محله نيروگاه قم منجر به مرگ يكي از افراد حاضر در اين درگيري شد. اين درگيري به علت اختلافات مالي بوده و 2 مرد كه از باشگاه بدنسازي خارج مي‌شده‌اند، پس از درگيري لفظي با اسلحه گرم يكديگر را مجروح مي‌كنند. يكي از طرفين اين درگيري در بيمارستان جان خود را از دست داده و نفر دوم نيز مراحل درمان را طي مي‌كند.

مرد طلبكار، بدهكار 45 ساله را كشت
فرمانده انتظامي شهرستان نيكشهر از دستگيري قاتلي كه به دليل اختلافات مالي، بدهكار خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. به گزارش ميزان، سرهنگ غلامرضا بزي گفت: در پي قتل مسلحانه مردي 45ساله در تاريخ هفتم ارديبهشت ماه سال جاري در جلوي منزلش در بخش لاشار، بررسي موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس قرار گرفت. فرمانده انتظامي شهرستان نيكشهر افزود: پس از وقوع اين قتل اقدامات تخصصي پليس براي شناسايي عامل اين قتل آغاز شد و با اشراف اطلاعاتي، كارآگاهان پليس از دخالت يك فرد سابقه‌دار در اين قتل با خبر شدند. اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه فرد مظنون پس از وقوع قتل به نقطه نامعلومي متواري شده بود، گفت: ظن پليس بيشتر شد تا اينكه روز گذشته از اختفاي اين فرد در يكي از روستاهاي اين شهرستان مطلع شده و اين قاتل 38 ساله را در يك عمليات غافلگيرانه با يك قبضه سلاح كلاش و مهمات مربوطه دستگير كردند. سرهنگ بزي با اشاره به اينكه متهم در تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس به ارتكاب اين قتل اعتراف كرد، گفت: متهم اختلافات مالي با مقتول را انگيزه ارتكاب اين قتل عنوان كرد.

توضيحات پليس درباره فيلم خودسوزي مرد ميانسال در شبكه‌هاي اجتماعي
تسنيم| در پي انتشار خبر خودسوزي مردي مقابل تعاوني مسكن ناجا كه چند روز گذشته منتشر شد پليس راهور ناجا توضيحاتي را درباره آن اعلام كرد. مركز اطلاع‌رساني پليس راهور در واكنش به انتشار تصاوير و فيلمي از خودسوزي فردي در رابطه با تعاوني مسكن در شبكه‌هاي اجتماعي اظهار داشت: اين فيلم مربوط به سه سال قبل بوده و اخيرا فيلم آن به عنوان اتفاق جديد، در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شده است. اين مركز در اعلام خود آورده: اين تعاوني مربوط به سال 69 بوده و توسط افراد حقيقي مديريت مي‌شود. همچنين بر اساس اعلام اين مركز، شخصي كه مبادرت به خودسوزي كرده بود، سالم است و زير لباس خود، پوشش آلومينيومي داشته و گويا در قبال اين اقدام، پول دريافت كرده است.

مصدوميت 7 نفر در انفجار كپسول گاز خودرو
فارس| سه‌شنبه شب انفجار كپسول گاز خودرو موجب سوختگي 7 نفر شد. اين حريق ناشي از انفجار كپسول LPG يك خودروي سواري در خيابان رباط اصفهان بود. پس از گزارش اين حادثه به مركز فوريت‌هاي پزشكي، دو واحد امدادي اورژانس به محل اعزام شدند. در اين حادثه 3 زن، 2 كودك و 2 مرد كه داراي سوختگي سطحي بودند به بيمارستان سوانح سوختگي امام موسي‌كاظم اصفهان منتقل شدند.

محدوديت‌هاي ترافيكي پايان هفته
رييس پليس مركز كنترل ترافيك راه‌هاي كشور باتوجه به شرايط بد آب و هوايي محدوديت‌هاي ترافيكي آخر هفته را تشريح كرد. سرهنگ نادر رحماني گفت: . رييس پليس مركز كنترل ترافيك راه‌هاي كشور ادامه داد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۵ الي ۲۳ روز جمعه مورخ 29/۱۱/۹۵ از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورين پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۸ الي ۲۳ روز جمعه مورخ 29/۱۱/۹۵ از مرزن آباد به سمت كرج به‌صورت يكطرفه خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون