• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3755 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۷ اسفند

خبر روز

سرقت مسلحانه از طلافروشي خيابان ستارخان

مهر| يك مغازه طلافروشي در محدوده خيابان ستارخان مورد دستبرد سارقان مسلح قرار گرفت. ساعت 21:45 دقيقه پنجشنبه شب وقوع يك مورد سرقت از مغازه طلا فروشي در محدوده خيابان ستارخان به پليس ۱۱۰ اعلام شد. با حضور ماموران سارقان همچنان در حال جمع‌آوري طلاها از داخل ويترين مغازه بودند كه به محض ديدن ماموران پا به فرار گذاشتند. در جريان تعقيب و گريز پليسي يكي از سارقان از طبقه دوم ساختمان خود را به پايين پرتاب كرد و توسط ماموران اورژانس به بيمارستان منتقل شد و نفر دوم با استفاده از يك دستگاه پرايد سفيدرنگ از محل حادثه گريخت. متهمي كه خود را از طبقات پرت كرده بود، در حال حاضر در بيمارستان تحت درمان قرار دارد و تلاش كارآگاهان پليس آگاهي براي به دام انداختن فرد متواري همچنان ادامه دارد. هنوز اطلاع دقيقي از ميزان طلاهاي سرقتي در دست نيست.

سارقان مسلح صرافي خيابان فردوسي دستگير شدند

سه سارق مسلحي كه ظهر پنجشنبه هفته گذشته به وسيله يك دستگاه سواري پرايد به يك صرافي واقع در ميدان فردوسي رفته و اقدام به سرقت مقاديري ارز كردند، دستگير شدند. اين افراد پس از مواجهه با مقاومت صراف اقدام به شليك گلوله به پاي مغازه‌دار كرده و از محل متواري شده‌ بودند. در پي اين سرقت مسلحانه، تيمي ويژه از كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ رسيدگي به پرونده را در دستور كار خود قرار داده و مدتي بعد موفق به شناسايي مخفيگاه اين سارقان شده و آنان را دستگير كردند.


۳ كشته و مجروح در پي واژگوني سواري پرايد

مهر| رييس پليس راه استان كرمانشاه از مرگ ۲ نفر و مصدوميت يك نفر در پي واژگوني سواري پرايد خبر داد. سرهنگ فضل‌الله شيري افزود: واژگوني يك دستگاه سواري پرايد در محور فرعي روانسر - كامياران حادثه دلخراشي را رقم زد. وي افزود: تمامي سرنشينان اين خودرو خانم هستند. سرهنگ شيري ساعت 17:00 ديروز را زمان وقوع اين حادثه اعلام كرد و گفت: علت واژگوني سواري پرايد، تخطي از
سرعت مجاز اعلام شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون