• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3767 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۲ اسفند

خبر كوتاه

ساركوزي جانشين ناصر الخليفي در پاري ‌سن‌ ژرمن
شكست سنگين و تحقيرآميز پاري ‌سن‌ ژرمن در ديدار حساس برابر بارسلونا باعث شده تا اين باشگاه وارد بحران بزرگي شود. به نظر مي‌رسد كه نه‌تنها احتمال زياد اخراج اوناي امري وجود دارد، بلكه اين احتمال زياد است كه حتي رياست اين باشگاه متمول دستخوش تغيير شود. نشريه لوفيگارو فرانسه اعلام كرد كه ناكامي پاري ‌سن‌ ژرمن در ليگ قهرمانان اروپا براي چندمين سال پياپي باعث شده تا احتمال تغيير در رياست اين باشگاه وجود داشته باشد. لوفيگارو نوشت: فصل قبل زماني كه پاري ‌سن‌ ژرمن با شكست برابر منچسترسيتي از دور رقابت‌ها حذف شد ناصر الخليفي به درهاي خروجي نزديك شد، اما شيخ تميم امير قطر كه رابطه بسيار دوستانه‌اي با ناصر الخليفي داشت او را همچنان در سمتش باقي گذاشت. در حال‌ حاضر با توجه به شكست تحقيرآميز برابر بارسلونا و همچنين انتخاب الخليفي به عنوان رييس فدراسيون‌هاي اسكواش و بدمينتون قطر اين احتمال بسيار زياد است كه رييس اين باشگاه سرشناس فرانسوي از كار بركنار شود. لوفيگارو از نيكولا ساركوزي، رييس‌جمهور پيشين فرانسه به عنوان جدي‌ترين گزينه رياست باشگاه پاري‌سن‌ ژرمن و جايگزيني ناصر الخليفي ياد كرد. پاري ‌سن‌ ژرمن در رقابت‌هاي ليگ فرانسه هم وضعيت خوبي نسبت به چند فصل اخير ندارد و با سه امتياز اختلاف نسبت به موناكو صدرنشين در رده سوم جاي دارد.

نقره جودو گرانداسلم باكو بر  گردن ملايي
در ادامه رقابت‌هاي جودوي گرانداسلم باكو در كشور آذربايجان، سعيد ملايي، جودوكار وزن ۸۱-كيلوگرم ايران در ديدار نيمه نهايي مقابل اونگانباتار از مغولستان در مدت زمان ۳ دقيقه و ۴۵ ثانيه با ضربه فني به برتري رسيد و راهي فينال شد. ملايي در فينال با روفات اسماعيلوف از آذربايجان رقابت كرد و به مدال نقره رسيد. ملايي پيش از اين در دور نخست استراحت كرد، سپس جودوكاران آذربايجان و هلند را از پيش رو برداشت. فتحي پور و بريمانلو ديگر نمايندگان ايران در اين روز بودند كه با شكست مقابل رقبا در همان دور نخست حذف شدند. در روز نخست در وزن66- كيلوگرم، ابوالفضل محمودي و در وزن 66- كيلوگرم، قاسم نوري‌زاده با شكست مقابل حريفان از دور رقابت‌ها كنار رفتند. عليرضا خجسته نيز پس از پيروزي مقابل حريف آرژانتيني به دليل خودداري از رويارويي با نماينده رژيم صهيونيستي به گروه بازنده‌ها رفت، اما در اين مرحله نيز به ديگر نماينده اين رژيم خورد و از رفتن به روي تاتامي بار ديگر خودداري كرد و از دور رقابت‌ها كنار رفت.
تركيب بوكسورهاي تيم ملي در تورنمنت جاده ابريشم
تورنمنت جاده ابريشم از ۲۳ اسفند به مدت پنج روز در شهر باكو جمهوري آذربايجان برگزار مي‌شود و قرار است تيم‌ ‌ملي دوشنبه با هشت بوكسور عازم اين رقابت‌ها شود. اميد احمدي صفا (۴۹ كيلوگرم)، سجاد محمدپور (۵۲ كيلوگرم)، راغب البوشوكه (۶۰ كيلوگرم)، دانا اسماعيل‌زاده (۶۴ كيلوگرم)، سجاد كاظم‌زاده (۶۹ كيلوگرم)، شاهين موسوي (۷۵ كيلوگرم)، سالار غلامي (۹۱ كيلوگرم) و ايمان رمضان‌پور (+۹۱ كيلوگرم) اعضاي تيم‌ ‌ملي بوكس كشورمان در رقابت‌هاي جاده ابريشم را تشكيل مي‌دهند. باربارو فرناندز خيمنز (سرمربي) و علي مظاهري (مربي) به عنوان كادر فني اين تيم را همراهي مي‌كنند.
بوفون، سومين بازيكن باسابقه فوتبال ايتاليا شد

در هفته بيست و هشتم رقابت‌هاي ليگ ايتاليا يك ديدار برگزار شد كه در آن يوونتوس صدرنشين در خانه به ديدار ميلان رفت. اين بازي با برتري دو بر يك يوونتوس به پايان رسيد. جان لوئيجي بوفون، دروازه‌بان يوونتوس در اين ديدار توانست براي تيمش به ميدان برود. در اين بازي شماره ۶۱۳ بوفون براي يووه بود كه باعث شد اين دروازه بان سومين بازيكن پرافتخار در ليگ ايتاليا باشد. او توانست ركورد توتي را جاي بگذارد كه ۶۱۲ بازي در ايتاليا داشت. اكنون تنها دو بازيكن بيشتر از بوفون در ليگ ايتاليا بازي كردند كه به نظر مي‌رسد بوفون بتواند ركورد اين دو را نيز بشكند. پائولو مالديني ۶۴۷ بازي براي ميلان در كارنامه خود دارد و خاوير زانتي هم ۶۱۵ بازي براي اينتر انجام داده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون