• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3770 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۵ اسفند

وزير اطلاعات:

دستگاه اطلاعاتي براي بگير و ببند درست نشده است

 گروه سياسي| وزير اطلاعات با بيان اينكه در انتخابات تا جايي كه بتوانيم تخريب‌ها را مديريت خواهيم كرد و امنيت كامل را ايجاد مي‌كنيم، گفت: دستگاه اطلاعاتي را براي بگير و ببند درست نكرده‌اند بلكه اين دستگاه براي آن ساخته شده كه ريشه‌هاي ناامني را بسوزاند.  به گزارش فارس، جمله‌هاي كليدي اظهارات سيد محمود علوي در همايش «انتخابات 96، مشاركت همگاني، وحدت و همدلي، امنيت پايدار» به شرح زير است:
  وزارت اطلاعات با بنيه علمي بالا اين رويكرد سخت‌افزاري را در پيش نخواهد گرفت؛ دستگاه اطلاعاتي را براي بگير و ببند درست نكرده‌اند بلكه اين دستگاه براي آن ساخته شده كه ريشه‌هاي ناامني را بسوزاند و بتواند بحران‌ها را مديريت كند.
  امنيت بايد هم‌افزا باشد تا در برابر دشمن انسجام وجود داشته باشد و امروز در جمهوري اسلامي همه نيروها و دستگاه‌ها با يكديگر هماهنگ بوده و منسجم هستند.
  ثمره هم‌افزايي به وجود آمدن امنيت بي‌بديل است تا در مسير عقلانيت قرار گرفته تا دستاورد بيشتر و هزينه كمتر براي نظام داشته باشيم.
  اسلام اجازه ورود به حريم خصوصي مردم را نمي‌دهد، اين كار معصيت است و معصيت نيز ما را به جايي نخواهد رساند.
  نيت‌خواني ممنوع است و نبايد با آبروي مردم بازي شود چراكه اين عمل از بدترين اعمال براي آزردن يك مومن است؛ ايجاد رعب فقط بايد در مقابل دشمن باشد و داعش بايد از نهادهاي امنيتي جمهوري اسلامي بترسد نه فعال اجتماعي و فعال رسانه‌اي داخلي چراكه در اين صورت از شكوفايي جلوگيري خواهد شد.
  قانون جمهوري اسلامي برگرفته از شرع مقدس اسلام است و نبايد آبروي مردم ريخته شود چراكه برخلاف قانون اسلام بوده و معصيت است؛ خردكردن شخصيت، بازي با آبرو و ارعاب در دل مردم نيز معصيت است.
  اگر مردم در فضايي آرام بتوانند نفس بكشند براي ما ارزشمند است و مردم نيز در اين صورت با ما همراه خواهند شد؛ تيمي كه مي‌خواست در فارس جنايت كند و در راهپيمايي 22 بهمن فاجعه بيافريند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگير شد.
  يكي از كالاهايي كه از جمهوري اسلامي صادر مي‌شود، كالاي امنيت است، امروز سربازان فني وزارت اطلاعات در سوريه قوي‌ترين دستگاه‌ها را نصب كرده و با ارايه اطلاعات لازم، قرارگاه‌هاي تروريست‌ها به صورت دقيق رصد مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون