• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3771 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۶ اسفند

درخواست علي مطهري از وزير اطلاعات

گروه سياسي| بازداشت مجدد احسان مازندراني، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب و همچنين بازداشت برخي از مديران كانال‌هاي تلگرامي باعث شده تا ديروز علي مطهري، نايب‌رييس مجلس درخواست پيگيري اين موضوع را از وزير اطلاعات بكند.
روز گذشته نايب رييس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بازداشت برخي مسوولان كانال‌هاي تلگرامي اصلاح‌طلب و همچنين نحوه بازداشت احسان مازندراني، مديرمسوول روزنامه فرهيختگان خواستار توضيح وزير اطلاعات درباره موضوع شد و گفت كه اگر پاسخ قانع‌كننده داده نشود سوال از وزير يا استيضاح وي در مجلس پيگيري خواهد شد.
به گزارش ايسنا، علي مطهري با بيان اينكه از بازداشت حدود 12 نفر از مديران مسوول كانال‌هاي تلگرامي اصلاح‌طلب يا حامي دولت توسط يك نهاد اطلاعاتي نظامي و از دسترس خارج شدن كانال‌هاي آنها مطلع شده است، گفت: اين اقدام در آخرين روزهاي سال كه مجلس جلسه‌اي ندارد و اطلاع‌رساني نيز دشوار است انجام شده و اين امر شبهاتي را خصوصا در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري ايجاد كرده است.
وي با انتقاد از نحوه بازداشت مديرمسوول روزنامه فرهيختگان افزود: آقاي احسان مازندراني، مديرمسوول روزنامه فرهيختگان نيز در همين روزها با وضع نامناسبي بازداشت شده است، در صورتي كه مي‌توانست با احترام احضار شود. اين در حالي است كه به گفته وكيلش، او مدت محكوميت حبس خود را گذرانده است. اين نماينده مردم تهران در مجلس اضافه كرد: از وزير اطلاعات مي‌خواهم كه درباره هر دو موضوع توضيح قانع‌كننده بدهند و روشن كنند كه اين دو اقدام كار چه نهادي بوده است؛ چون تنها نهاد اطلاعاتي پاسخگو كه نام آن در قانون اساسي آمده وزارت اطلاعات است و اگر ديگران در كار او دخالت مي‌كنند به هرحال مسووليت با اين وزارتخانه است. مطهري در پايان گفت: اگر وزير اطلاعات پاسخ قانع‌كننده ندهد سوال از وزير و در صورت لزوم، استيضاح او را پيگيري مي‌كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون