• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3771 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۶ اسفند

ويژه

تا ۵۰۰ هزار ريال از همراه اول عيدي بگيريد
به مناسبت آغاز سال جديد همراه اول به تمامي مشتركين خود عيدي مي‌دهد

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، به مناسبت آغاز بهار طبيعت و عيد نوروز، همراه اول به تمامي مشتركين دايمي و اعتباري خود در ۵ مبلغ متفاوت از ۱۰ هزار تا ۵۰۰ هزار ريال عيدي مي‌دهد. در طرح نوروزي همراه اول كه از يكم فروردين تا پايان روز ۱۳ فروردين ۹۶ اجرا مي‌شود، براي تمامي مشتركين دايمي و اعتباري، پس از ثبت‌نام، يكي از ۵ مبلغ در نظر گرفته شده كاملا به صورت تصادفي فعال مي‌شود. اين عيدي به صورت اعتبار داخل شبكه بوده و مشترك مي‌تواند براي مكالمه (داخل شبكه)، پيامك (داخل شبكه) و اينترنت با تعرفه آزاد، از آن استفاده كند. همراه اولي‌ها مي‌توانند در بازه زماني اعلام شده، از طريق شماره‌گيري يك كد دستوري، به‌صورت رايگان در اين طرح ثبت‌نام كرده و از عيدي اپراتور اول كه به‌صورت اعتبار داخل شبكه (همراه اول و تلفن ثابت) در نظر گرفته شده، بهره‌مند شوند. گفتني است ثبت‌نام و دريافت عيدي تنها براي يك بار و فقط در ايام نوروز امكان‌پذير است و مهلت استفاده از آن از زمان فعالسازي تا پايان روز ۱۳ فروردين است. مشتركين همراه اول جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص اين طرح مي‌توانند به پرتال همراه اول به نشاني www. mci. ir مراجعه كنند.

بخشش  بدهكاران از سوي بانك آينده

در راستاي اهداف اصول اقتصاد مقاومتي و حمايت از فعالان اقتصادي به ويژه توليدكنندگان و در جهت تحقق سياست‌هاي ابلاغي از سوي بانك مركزي ج. ا. ايران و براي مساعدت و همراهي با بدهكاران بانكي براي تسويه بدهي خود؛ بانك آينده از ابتداي سال جاري تاكنون، بيش از 308 (سيصد و هشت) ميليارد ريال وجه التزام و حتي بخشي از سود بعد از سررسيد را مورد بخشودگي قرار داده است.  اميد است با اين گونه اقدامات، زمينه ارتقاي رشد و توسعه اقتصادي كشور، بيش از پيش فراهم شود.

فعاليت شعب كشيك بانك ملت در تعطيلات پايان سال و نوروز ۹۶

 تعدادي از شعب بانك ملت در روزهاي تعطيل پايان سال جاري و تعطيلات نوروز ۹۶، آماده خدمات‌دهي به مشتريان خواهند بود. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، اين بانك با هدف افزايش سطح رضايت مشتريان و تامين نيازهاي مالي آنان در روزهاي تعطيل پايان امسال و ابتداي سال آينده، تعدادي از شعب خود را به عنوان شعب كشيك براي خدمات‌دهي در اين روزها تعيين كرد. بر اساس اين گزارش، شعب كشيك بانك ملت در روز ۲۹ اسفند از ساعت ۸ و ۳۰ دقيقه تا ۱۳، در روز دوشنبه ۳۰ اسفندماه از ساعت ۸ و ۳۰ دقيقه تا ۱۱ و روزهاي دوم و سوم فرودين ماه سال ۹۶ از ساعت ۹ و ۳۰ دقيقه تا ۱۳ انواع خدمات بانكي را به مشتريان ارايه خواهند داد.


كليه صنوف كاشان توسط مردم ارزيابي مي‌شوند

كاشان- زهراجلوداريان| معاونت برنامه‌ريزي و اداري مالي فرمانداري ويژه كاشان به «اعتماد» گفت: كليه صنوف كاشان توسط مردم ارزيابي مي‌شوند كه اين طرح براي نخستين‌بار در كشور در شهرستان كاشان اجرا مي‌شود.
مسعود خاندايي هدف از اين طرح را در راستاي خدمات بهتر، معرفي مشاغل وصنوف برتر ومورد اعتماد دانست و گفت: هر چه مشاركت مردم در اين طرح بيشتر باشد به ميزان رضايتمندي مشتريان نزديك مي‌شويم. به گفته وي، اين طرح براي كليه واحدهاي صنفي، آژانس‌هاي مسافربري وساير واحدهاي خدماتي به ترتيب اولويت و نياز مردم اجرا خواهد شد. به گفته وي، در نخستين مرحله ارزيابي، مردم از 400واحد نانوايي شهرستان ميزان رضايت‌مندي خود را اعلام مي‌كنند.
وي تصريح كرد: مردم از طريق سامانه پيامكي كه در تمامي پوسترهايي كه در نانوايي‌ها نصب شده مي‌توانند نظرات خود را بفرستند وميزان رضايت‌مندي خود را نسبت به كيفيت نان، بهداشت و... اعلام دارند. وي افزود: اين طرح از امروز به مدت 20روز اعمال مي‌شود كه به نانوايي‌هاي برتر ضمن معرفي اهداي جوايز و همچنين به 10نفر از كساني كه در اين طرح شركت و پيامك ارسال كنند به قيد قرعه جوايزي اهدا خواهد شد.
وي افزود: در حال حاضر 49اتحاديه صنفي فعال وحدود 15هزار واحد صنفي مستقل در شهرستان كاشان فعال هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون