• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3775 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ فروردين

خبر

9 استان در سيل
ايسنا| رييس سازمان امداد و نجات، عمليات امدادرساني در سيل و آبگرفتگي ۹ استان كشور را تشريح كرد. مرتضي سليمي در اين خصوص گفت: استان‌هاي اصفهان، ايلام، خراسان رضوي، سمنان، فارس، كرمان، كهگيلويه و بويراحمد، لرستان و هرمزگان تحت تاثير سيل و آبگرفتگي قرار داشتند. به ۱۴ روستا امدادرساني شده و ۴۹۰ تن نيز خدمات امدادي لازم را دريافت كرده‌اند. سليمي با اشاره به اسكان اضطراري ٢٥ نفر در مناطق تحت‌تاثير سيل و آبگرفتگي، گفت: ۲ نفر نجات يافته و ۳۰ نفر هم به مناطق امن منتقل شدند. همچنين ۶۵ دستگاه خودرو از مسير سيلاب رهاسازي شدند و تخليه آب از ۳ واحد منزل مسكوني صورت گرفت. به گفته سليمي، جمعا ٢٥ تيم عملياتي شامل ٥٠ نفر امدادگر و نجاتگر در سيل و آبگرفتگي خدمات لازم را ارايه دادند.


چاقوكشي 5 جوان  در تونل
ميزان| درگيري و چاقوكشي تعدادي جوان مست، تونل اردبيل- سرچم را مسدود كرد. در پي اعلام شهروندان به پليس 110 در خصوص درگيري و چاقوكشي در تونل 9 جاده سرچم و مسدود شدن راه، بلافاصله ماموران انتظامي به همراه عوامل كمكي در محل حاضر و مشاهده كردند 5 جوان با حالت غيرعادي با در دست داشتن سلاح‌هاي سرد به علت نامعلوم اقدام به درگيري و عربده كشي كرده و با بستن جاده در زير پل براي ديگران رعب و وحشت آفريده‌اند. سريعا يكي از آنها را دستگير و سه نفر به سمت كوه‌هاي اطراف و يك نفر با خودرو متواري مي‌شود كه در نهايت همگي دستگير و به نيروي انتظامي تحويل داده شدند. در تحقيقات به عمل آمده از متهمان، علت درگيري را راه ندادن خودروي جلويي به آنان و مسدود كردن مسير با حركت كند اعلام كردند. اقدامات قضايي و انتظامي در خصوص جرايم انتسابي متهمان در حال پيگيري و اجراست.


كشف 360 گرم هرويين از معده يك قاچاقچي
ميزان| فرمانده انتظامي شهرستان زابل از كشف 360 گرم هرويين فشرده از داخل معده يك قاچاقچي در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ غلامرضا نجابت گفت: ماموران در پي كسب اخباري مبني بر حمل مواد مخدر از طريق بلعيدن توسط يك قاچاقچي سابقه‌دار بلافاصله او را كه قصد خروج از استان را داشت دستگير كردند. ماموران از معده اين قاچاقچي، 31 بسته هرويين فشرده به وزن 360 گرم را كشف كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون