• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3785 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۹ فروردين

خبر كوتاه

ناگفته‌هاي روحاني در مناظرات به اطلاع مردم مي‌رسد
يك عضو هيات رييسه شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان با بيان اينكه‌ آقاي روحاني به صفت شخص خودش و به‌عنوان رييس دولت فعلي ناگفته‌هايي دارد، گفت:  وقتي اين ناگفته‌ها گفته شود اين تقابل‌هاي جزيي ديگر چندان جايي پيدا نمي‌كند. فرض من بر اين است كه روحاني حرف‌هايي دارد كه در زمان برنامه‌هاي انتخابات مي‌تواند آنها را بيان كند. خيلي از كساني كه امروز طلبكار هستند بدهكاراني هستند كه بايد به ملت پاسخ بدهند. عبدالواحد موسوي لاري افزود: كساني كه 8 سال دولت‌هاي نهم و دهم را در دست داشتند با آن همه ثروت افسانه‌اي نتوانستند كاري كنند و حتي سر از سوء‌استفاده‌هاي ميلياردي درآوردند بايد بيايند به مردم جواب بدهند نه اينكه طلبكار دولت باشند.
وي با اشاره به اينكه اين موضوع درست است كه آمدن جهانگيري به صحنه انتخابات تصميم شوراي عالي سياستگذاري بوده است، اظهار كرد:  شورا نظرش اين بود كه جهانگيري و تعداد ديگري از دوستان ثبت‌‌نام كنند تا فرصت تبيين ديدگاه‌ها و دفاع كاركرد از دولتي كه الان در مسووليت هست پيدا شود تا مردم ديدگاه‌هاي مختلف را نظاره كنند. شوراي عالي و بعضي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب از چند نفر از دوستان خواستند كه به صحنه بيايند تا در آخر آقاي جهانگيري با مشورت با بزرگان به اين نتيجه رسيد كه وارد صحنه انتخابات شود و من معتقدم كه اين تصميم ايشان كار بسيار خوب و ضروري بود.  آقاي جهانگيري متناسب تصميمات جمعي تصميم خواهد گرفت و ما هيچ ترديدي در اين زمينه نداريم كه او مكمل حسن روحاني است. خبرآنلاين


دفتر رهبري به روي اصلاح‌طلبان بسته نيست
عضو شوراي مشورتي اصلاح‌طلبان بر اين عقيده است كه ديدارهاي اصلاح‌طلبان با مقام معظم رهبري همواره وجود داشته و هيچ فرد خاصي نيز براي اين امر انتخاب نشده است.  عبدالله ناصري در خصوص ديدار اخير منتجب‌نيا و محسن‌رهامي با ‌رهبري گفت: اصلاح‌طلبان رابطه‌اي كه با رهبري داشتند را همچنان ادامه مي‌دهند و اين ديدارها نيز تشكيلاتي و از پيش تعيين شده نيست كه حاصل تصميم جمعي باشد! خود دوستان چنين تصميمي را گرفته‌اند. معتقدم دفتر رهبري نيز در بسته‌اي را براي ديدارها قرار نداده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون